'Lekker ontspannen' tussen de meutequote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:42 schreef tjoptjop het volgende:
In Italië is het op veel plekken ook wel wat doorgeslagen, krijg je dit soort taferelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens, ik kom er dan ook niet graag. En het is echt bijna overal. Moet je voor de grap maar eens met Google Maps/satelite de kust langsscrollen. Rimini bijv of Liguriëquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
'Lekker ontspannen' tussen de meute
Wat een nachtmerrie, zo'n strand.
Het zal voor velen vast anders zijn, maar ik kan me werkelijk waar niets ergers bedenken dan in zo'n mensenmassa moeten zijn. Of het nou op een strand is, een kroeg of concert, wat dan ook. Ik krijg het van alleen zo'n foto al bijna benauwd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eens, ik kom er dan ook niet graag. En het is echt bijna overal. Moet je voor de grap maar eens met Google Maps/satelite de kust langsscrollen. Rimini bijv of Ligurië
Dat zie ik niet helemaal zo. Erdogan werpt zich op als de beschermer van de islam maar kan niet zo ver gaan dat hij de seculariteit afschaft. Bovendien is de jeugd steeds minder religieus en dat zou behoorlijk botsen. Feit is dat er geen staatsreligie is in Turkije en vrijheid van godsdienst en daarmee is het geen islamitisch land wel een land met een overwegend islamitisch geloof.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:00 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Tot Erdogan aan de macht kwam waren ze aardig seculier ja. Je kunt Turkije inmiddels echt wel bestempelen als islamitisch land hoor. Daar maakt de grote leider ook geen enkel geheim van.
Nou nee, want die dingen staan er, maar in het voorseizoen is er bijna niemand. Wij gaan in juni altijd naar Italië en af en toen eens een dagje naar het strand, dan lig je daar bijna alleen. Heerlijk hoor. En zelfs als er wel meute is in augustus, lig je nog ruimer dan op open stranden. Denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
'Lekker ontspannen' tussen de meute
Wat een nachtmerrie, zo'n strand.
Precies. Was in juni in Kroatie nabij Poreč, en heb daar toch een lange tijd gesproken met een taxiboot schipper. Die was geboren in Poreč maar kon daar niet meer wonen omdar het door toerisme zo duur is geworden. Die komt alleen nog in de zomerperiode daar werken. Het gemiddelde salaris ligt op 1300 euro netto in Kroatie als ik deze schipper mag geloven, terwijl de prijzen langst de kust overeenkomen met Nederland.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan sla je de plank volledig mis, als dat je enige reactie is.
Want dit probleem speelt dus ook bij oost Europese stranden en Braziliaanse stranden.
Ik hoor toch echt andere verhalen. Je zult me daar (of in Amerika, even indekken voor de extreemlinkse posse) nooit aantreffen. En dan ben ik in verhouding nog zwartquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En voor sommigen misschien wel eens nuttig om te zien dat de meeste mensen daar best vriendelijk zijn en niet eng of vijandig.
Ook een manier om toe te geven dat je geen moslims kent.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ken verder geen mensen die naar een islamitisch land gaan enkel om het islamitisch zijn, heb je een voorbeeldje?
Moet je richting Costa-Rica gaan amigo. Wereldse stranden en helemaal voor jezelf zowatquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:04 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Het zal voor velen vast anders zijn, maar ik kan me werkelijk waar niets ergers bedenken dan in zo'n mensenmassa moeten zijn. Of het nou op een strand is, een kroeg of concert, wat dan ook. Ik krijg het van alleen zo'n foto al bijna benauwd.
Moslims gaan 9/10 x naar Islamitische landen, dus hij geeft dat inderdaad indirect toe. Je hebt zelfs speciale Halal vakanties voor de liefhebbers @Harvest89quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt andere verhalen. Je zult me daar (of in Amerika, even indekken voor de extreemlinkse posse) nooit aantreffen. En dan ben ik in verhouding nog zwart
[..]
Ook een manier om toe te geven dat je geen moslims kent.
Tja zo eng is het allemaal niet. Het enige dat je hebt zij vervelende verkopers. Overigens heb je die in Jordanie dan weer helemaal niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt andere verhalen. Je zult me daar (of in Amerika, even indekken voor de extreemlinkse posse) nooit aantreffen. En dan ben ik in verhouding nog zwart
Moslims gaan er heen vanwege familie. Ik hoor nooit een Turk die naar Marokko gaat, "omdat het islamitisch" is.quote:Ook een manier om toe te geven dat je geen moslims kent.
Prachtig land inderdaad! Helaas niet naar de stranden geweest maar naar het binnenland, bij de Arenal vulkaan, La Fortuna.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Moet je richting Costa-Rica gaan amigo. Wereldse stranden en helemaal voor jezelf zowat
Ik geloof je als witte hetero man gelijk. Altijd een lastige combi in die contreien.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja zo eng is het allemaal niet. Het enige dat je hebt zij vervelende verkopers. Overigens heb je die in Jordanie dan weer helemaal niet.
Dan ben ik benieuwd naar waar ze op Colombiaanse stranden me rondlopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik leuk vond op het strand in Jamaica, was dat de verkopers daar niet rondliepen met zonnebrillen en sieraden, maar met bananenbrood en wiet.Legaal.
En handhaving van excessen is ver te zoeken. En dat is precies de overeenkomst met de OP.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Onze stranden zijn inmiddels geannexeerd door Marokko.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |