We kunnen het aan de Rijdende Rechter voorleggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:18 schreef sp3c het volgende:
is het nu echt nodig om je matige stokpaardjes in dit soort topics van stal te halen?
Oh zeker, maar het is simpelweg opmerkelijk dat in bepaalde delen van Westerse kringen waar men juist vaak stelt hartstikke progressief te zijn, men tevens enorm gecharmeerd is van de culturen in zulke Islamitische landen. Nu valt Turkije wellicht nog wel mee, maar je hebt ook zat andere landen waar mensen op 'vakantie' gaan zoals zelfs Iran of Pakistan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ha! Het zal mij een regelrechte rotzorg zijn waarom sommigen naar achterlijke landen gaan! Zandbak, Communistisch of met gezellige Kartels. Je hebt genoeg informatie op je bord dus veel plezier met je eigen keuze! Daar lig ik nog geen vijf tellen wakker van!
Ja, als homo kun je in menig van zulke landen in de gevangenis belanden.quote:
Apart, wat vind je daar dan interessant aan?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2: Juist daarom bezoek ik ze. Beleving en ervaring.
1: Welnee. Als gay toerist heb je niets te vrezen in Turkije.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oh zeker, maar het is simpelweg opmerkelijk dat in bepaalde delen van Westerse kringen waar men juist vaak stelt hartstikke progressief te zijn, men tevens enorm gecharmeerd is van de culturen in zulke Islamitische landen. Nu valt Turkije wellicht nog wel mee, maar je hebt ook zat andere landen waar mensen op 'vakantie' gaan zoals zelfs Iran of Pakistan.
[..]
Ja, als homo kun je in menig van zulke landen in de gevangenis belanden.
[..]
Apart, wat vind je daar dan interessant aan?
compleet verzonnen verhaaltjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:32 schreef HowardRoark het volgende:
Oh zeker, maar het is simpelweg opmerkelijk dat in bepaalde delen van Westerse kringen waar men juist vaak stelt hartstikke progressief te zijn, men tevens enorm gecharmeerd is van de culturen in zulke Islamitische landen.
Klopt, is trouwens in de meeste Arabische landen zo, ze stellen het alleen meestal niet zo op prijs als je het uitgebreid gaat promoten/verkondigen. Ik denk dat je veiliger over straat kan in Istanbul dan in Amsterdam.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Welnee. Als gay toerist heb je niets te vrezen in Turkije.
2: Mij superieur voelen.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, is trouwens in de meeste Arabische landen zo, ze stellen het alleen meestal niet zo op prijs als je het uitgebreid gaat promoten/verkondigen. Ik denk dat je veiliger over straat kan in Istanbul dan in Amsterdam.
2004 beldequote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Hoop Nederlandse jonge vrouwen laten zich daar maar al te graag palen door Murat en Ali.
Omdat sommige, redelijk stabiele, Islamitische landen dingen te bieden hebben die interessant zijn, en je nergens anders hebt. Prachtige plekken als Basilica Cistern, Petra, Jerash, Wadi Rum, de Piramides van Gizeh of Marrakech ga je namelijk niet ergens anders vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zijn toch talloze bestemmingen buiten Islamitische landen om? Waarom zou je per se naar een Islamitisch land op vakantie moeten? Al weten we helaas wel in sommige milieus, men juist bewust een Islamitisch land kiest voor de vakantie.
Hoe kom je erbij dat ik hysterisch reageer? Kijk in de spiegel aubquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:06 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik snap prima waar het over gaat. Dat jij zo hysterisch reageert op een zijstapje is jouw probleem.
Een heel aantal islamitische landen is behoorlijk stabiel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Stabiel en Islamitisch gaan. bij mij al moeilijk samen in één zin, laat staan een land.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:51 schreef incel het volgende:
Sowieso moslimlandenOf geld willen uitgeven om daar vrijwillig heen te willen gaan
Istanbull is wel echt geweldig. Een van de mooiste steden waar ik ben geweest. En qua voedsel puur genot. Albanie was ook wel prima. Indonesie was ook tof, maar daar hebben ze meerdere geloven.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:51 schreef incel het volgende:
Sowieso moslimlandenOf geld willen uitgeven om daar vrijwillig heen te willen gaan
Indonesie is redelijk stabiel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Stabiel en Islamitisch gaan. bij mij al moeilijk samen in één zin, laat staan een land.
Verwachtingquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:08 schreef DobbyDobby het volgende:
Marokko en Jordanie waren nog wel oke. Maar voor werk ook in India en Pakistan geweest. Wat een hell.
Wat maakte mij dan iedere ochtend om 05:00 wakker daar. De plaatste kerk?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:25 schreef Perox het volgende:
Ja mensen, Turkije is niet eens een islamitisch land.
Een foto van India in de jaren 80 of 90 posten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Verwachting
[ afbeelding ]
Realiteit.
[ afbeelding ]
100%. Ook een stuk modernere Islamiten daar dan wat hier inmiddels rondloopt in Europa. Zelfde geldt trouwens voor Oost-Europa.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, is trouwens in de meeste Arabische landen zo, ze stellen het alleen meestal niet zo op prijs als je het uitgebreid gaat promoten/verkondigen. Ik denk dat je veiliger over straat kan in Istanbul dan in Amsterdam.
Veel landen bezocht, maar India echt by far onderaan. Viel bijna dood neer van de schrik. Het was nog ranziger dan ik verwachte.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Verwachting
[ afbeelding ]
Realiteit.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |