Ja, de droogte is wel een probleem aan het worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het doorstaan.
De planten in de tuin bij mijn ouders minder.
Ja, gewoon thuis geboren en gezond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is de nieuwe aanwinst gewoon thuis?
Ik had het voor elkaar gekregen als ik de Transavia-dimensies had. Dan kon ik beide tassen volgooienquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindelijk verstandig![]()
Kijk eens hoe snel jouw kitten al groot wordt @:Nizno
Nu kun je gewoon zorgeloos alles meenemen zonder gekut. Kun je ook extra veel kleren meenemen zonder dat je hoeft te klooien met wassenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het voor elkaar gekregen als ik de Transavia-dimensies had. Dan kon ik beide tassen volgooien
Extra paar schoenen, mijn eigen tent, luchtbed, kleding dat ik op had gegeven en geen gekut op de laatste dag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu kun je gewoon zorgeloos alles meenemen zonder gekut. Kun je ook extra veel kleren meenemen zonder dat je hoeft te klooien met wassen
Spullen in vakantieland kopen is ook nog een optiequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu kun je gewoon zorgeloos alles meenemen zonder gekut. Kun je ook extra veel kleren meenemen zonder dat je hoeft te klooien met wassen
Alleen maar win, win, winquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Extra paar schoenen, mijn eigen tent, luchtbed, kleding dat ik op had gegeven en geen gekut op de laatste dag.
Topshow.
En dan alles weer weggooien omdat je het niet mee terugkrijgt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Spullen in vakantieland kopen is ook nog een optie
Ja bijv, of je hoopt dat als je het teruggeeft dat je er wat voor krijgtquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan alles weer weggooien omdat je het niet mee terugkrijgt?
Ik vind gewoon een grotere koffer meenemen een beter ideequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja bijv, of je hoopt dat als je het teruggeeft dat je er wat voor krijgt, of je neemt in totaal wel 1 grote tas mee die je maar voor een deel vult. Ik zou het zelf niet doen, maar tis een optie
staat niks bij over premium, dus dat zal hetzelfde princiepe volgen?quote:Klanten van Albert Heijn doen er straks twee keer zo lang over om hun spaarboekje met koopzegels vol te krijgen. Vanaf 7 september ontvangen ze een koopzegel per 2 euro aan boodschappen. Nu is dat nog per 1 euro.
Is vanmiddag al uitgebreid besprokenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef mschol het volgende:
@:ltvdk jij spaart bij AH toch?
[..]
staat niks bij over premium, dus dat zal hetzelfde princiepe volgen?
toen was ik druk aan het werkquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is vanmiddag al uitgebreid besproken
Komp dit door de inflasie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja heb ik me vanmiddag al druk om gemaaktquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Anders kunnen ze geen Efteling-kaartjes meer met korting verkopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komp dit door de inflasie?
Druk maken is niet goed met deze hittequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik me vanmiddag al druk om gemaaktVoor premium is het straks 1 zegel per 1 euro (ipv 2). Oftewel de helft minder zegels sparen
Vroeger was die in de winter nog dicht, kon je als bedrijf heel het park afhuren en kon je overal in zonder wachtrijen en onbeperkt vretenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Misschien wordt het daar dan ook eens niet zo tyfusdruk.
Misschien als ze het park genoeg aanbieden dat dit nu ook nog wel kanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was die in de winter nog dicht, kon je als bedrijf heel het park afhuren en kon je overal in zonder wachtrijen en onbeperkt vreten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |