Toch nog bijna 10 mm in een kwartier ofzo.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Verrek dat komt hier heen! Die zag ik niet aankomen, en het is ook maar een smal lijntje
opbokken met die hittequote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:26 schreef 12Beaufort het volgende:
Kans op een tweede landelijke hittegolf.
[ afbeelding ]
Het mooie weer is dan ook prima, maar 30+ hoeft niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het echt de beste zomer ever! Alleen maar zomerkleding aan, blote voeten, heerlijk buiten zijn, zwoele avonden, buiten eten, de tuin is echt prachtig. Alles staat in bloei, de oleanders, vlinderstruiken, hibiscus, lavendel. Wel goed sproeien natuurlijk. De dieren (kat, kippen, paard) zijn inmiddels ook wel gewend aan de steeds terugkerende warmte. Krijg energie van al dat mooie weer.
Tuurlijk, dat is ook mijn lievelingstemperatuur. Maar het is nooit maanden aan een stuk perfect, en dan toch liever af en toe te warm, dan te koud en nattigheid.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het mooie weer is dan ook prima, maar 30+ hoeft niet.
25-30 is mooi genoeg
Ja, het woeit echt op zo'n nare manier om huis heen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:31 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
In het noorden zeker.
[ afbeelding ]
Klopt ja. Ramen staan open hier....waait goed door nu.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, het woeit echt op zo'n nare manier om huis heen.
Ik kom in september wel ff paardrijden bij je, zit ik in Lanaken, is vast ergens bij jou om de hoekquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook mijn lievelingstemperatuur. Maar het is nooit maanden aan een stuk perfect, en dan toch liever af en toe te warm, dan te koud en nattigheid.
Het is zeker goed te doen deze zomer. Soms ff een iets te hete benauwde dag maar prima. Vooral dat ik mijn regen poncho minder nodig heb gehad op de fiets is al fijnquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het echt de beste zomer ever! Alleen maar zomerkleding aan, blote voeten, heerlijk buiten zijn, zwoele avonden, buiten eten, de tuin is echt prachtig. Alles staat in bloei, de oleanders, vlinderstruiken, hibiscus, lavendel, de zaadjes voor bloemen voor de bijtjes zijn mooi uitgekomen. Wel goed sproeien natuurlijk. De dieren (kat, kippen, paard) zijn inmiddels ook wel gewend aan de steeds terugkerende warmte. Krijg energie van al dat mooie weer.
Poncho? Zo'n geel of roze plastic ding?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het is zeker goed te doen deze zomer. Soms ff een iets te hete benauwde dag maar prima. Vooral dat ik mijn regen poncho minder nodig heb gehad op de fiets is al fijn![]()
Een relatief warme winter met heel veel neerslag. Je mag dan wel hopen dat tegen die tijd veel water kan worden opgeslagen want het kan betekenen dat de zomer 2027 nog veel heter, langer en droger wordt. Je wil wat dat betreft met een zo laag mogelijke water- en grondtemperatuur beginnen aan de zomer. Dan heb je even een buffer.quote:
Zelfs hier een 19km/h gemiddeld met pieken van 42km/h, dat gewoon in een woonwijkquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:31 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
In het noorden zeker.
[ afbeelding ]
Tja wat gaat dat met het weerbeeld doen? Droog? Regen? Meer depressies?quote:
Het houd niet op, niet vanzelf...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:26 schreef 12Beaufort het volgende:
Kans op een tweede landelijke hittegolf.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het echt de beste zomer ever! Alleen maar zomerkleding aan, blote voeten, heerlijk buiten zijn, zwoele avonden, buiten eten, de tuin is echt prachtig. Alles staat in bloei, de oleanders, vlinderstruiken, hibiscus, lavendel, de zaadjes voor bloemen voor de bijtjes zijn mooi uitgekomen. Wel goed sproeien natuurlijk. De dieren (kat, kippen, paard) zijn inmiddels ook wel gewend aan de steeds terugkerende warmte. Krijg energie van al dat mooie weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |