Nou ik pas ook ff.. wordt woensdag geopereerd..en dan die hitte..das niet fijn maargoed hopelijk lig ik een paar dagen knock-out out ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:22 schreef THEFXR het volgende:
Wie trekt die 35-40 graden nog?
Het is gewoon een continue hitegolf.
Beterschap!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou ik pas ook ff.. wordt woensdag geopereerd..en dan die hitte..das niet fijn maargoed hopelijk lig ik een paar dagen knock-out out ofzo
Krijgen we een Elfstedentocht ?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:13 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Die is er al lang. CFS heeft zelfs maandkaarten die tot mei 2027 gaan.
Ik hoop het voor je, dat het meevaltquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou ik pas ook ff.. wordt woensdag geopereerd..en dan die hitte..das niet fijn maargoed hopelijk lig ik een paar dagen knock-out out ofzo
Je gaat naar een cup D?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zomer is alleen mooi als er geregeld wat regen valt. Deze droge dorre onaangename hitte, daar is niks moois aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Minst mooi? Wtf is er dan zo mooi aan winter? In de zomer is alles groen, alles bloeit, veel kleuren en de natuur op z'n mooist, dus hoe kan een ander seizoen dat nou overtreffen?
Helaas...sinds de eerste warme dagen weer 3 kilo aangekomen door het erbij op te vreten. Kaasjes, sauccisson, gezouten roomboter, baguettes, Schnitzel, patat, bbq en zelfgemaakte pizza'squote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:34 schreef THEFXR het volgende:
29 gr, hebben jullie ook minder trek in eten met deze hitte,? begin nu pas aan ontbijt.
Nou, valt denk ik tegenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:07 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, dat het meevalt
Hou maar op. Vandaag bij vrienden pizza gegeten met de nodige radlers. Wel 0.0 , maar toch.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:12 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Helaas...sinds de eerste warme dagen weer 3 kilo aangekomen door het erbij op te vreten. Kaasjes, sauccisson, gezouten roomboter, baguettes, Schnitzel, patat, bbq en zelfgemaakte pizza's
Het gaat er allemaal in! Weggespoeld met het nodige bier en natuurlijk wat heerlijke wijntjes.
Gelukkig zit ik zelden stil, eet ik in de basis gezond en drink ik veel water...anders zat het dubbele er al bij aan.
Neemt niet weg dat het na volgende week, einde vakantie, Schluss ist
Een koude ziekenhuiskamer en thuis goed kunnen slapen kan ook nogquote:
Koude Radler 0.0 is verslavend lekker als het warm is...maar het zijn vreselijke suikerbommenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:22 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hou maar op. Vandaag bij vrienden pizza gegeten met de nodige radlers. Wel 0.0 , maar toch.
Met dit weer doe ik het qua beweging ook noodgedwongen rustiger aan, wat een hel. Bij elke inspanning krijg ik koppijn en zweet me dood.
Nou ehquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Minst mooi? Wtf is er dan zo mooi aan winter? In de zomer is alles groen, alles bloeit, veel kleuren en de natuur op z'n mooist, dus hoe kan een ander seizoen dat nou overtreffen?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je gaat naar een cup D?Downsizen...neehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks allemaal, komt goed hoor alleen laat die hitte maar ff
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Maar de helft nog niet groen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou eh
Sowieso is de lente veel mooier dan de zomer qua natuurpracht.
Ja, juist. Of alweer bruin tegenwoordigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:11 schreef Pisces het volgende:
[..]
Maar de helft nog niet groen.
In de zomer is alles groen.
Verrek dat komt hier heen! Die zag ik niet aankomen, en het is ook maar een smal lijntjequote:
Midden februari zit 80-90% nog in winter stand. Je woont niet in Zuid Europa, toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, juist. Of alweer bruin tegenwoordig
Nee, doe mij de frisogende lente maar hoor. Vanaf midden februari voel je langzaam de natuur ontwaken, maart zet grote stappen en april en mei zijn prachtig wat dat betreft
Daarna gaat het bergafwaarts. Al leeft de pracht ergens in oktober weer op met paddestoelen, dieren die zich klaarmaken voor de winter, mooi gekleurde bomen en vallende blaadjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |