Waarschijnlijk doelt @Nattekat op bijvoorbeeld CFS2 of SEAS5, wat voor seizoensverwachtingen is. Die zijn bijzonder relevant voor heel veel locaties en sectoren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je zou je eerder af kunnen vragen waarom die voorspelling überhaupt nodig is.
Toch wel fijn om te weten dat er een nat najaar aan zit te komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelt @:nattekat op bijvoorbeeld CFS2 of SEAS5, wat voor seizoensverwachtingen is. Die zijn bijzonder relevant voor heel veel locaties en sectoren.
Natte geitquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel fijn om te weten dat er een nat najaar aan zit te komen.
Dan zou ik ook de terminologie gebruiken die zij gebruiken.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat weermodellen niet allen voor jou en ik bedoeld zijn om het weer van de komende paar dagen te berekenen maar ook heel veel wetenschappelijke doeleinden kunnen vervullen.
Absoluut, maar de voorspellingen worden steeds beter.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat mega, mega onbetrouwbaar is. Je kan dat simpelweg niet goed voorspellen.
Ik verbaas me er ook wel een klein beetje over hoe groot de zekerheid voor volgende week woensdag al is. Details gaan nog wel alle kanten op, maar op hoger niveau zijn alle runs van alle modellen wel redelijk eensgezind over het hoe en wat. Vroeger was het voorbij 5 dagen al bijna nutteloos.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:39 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Absoluut, maar de voorspellingen worden steeds beter.
Seizoensverwachtingen doen het redelijk goed en worden steeds nauwkeuriger. Afgelopen winter waren de wekelijkse voorspellingen (tot soms 3 weken) al goed te noemen.
Op Weerwoord hebben ze weer een aantal horrorkaarten van GFS voor de dag gehaald.quote:
Voer voor putto ditquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op Weerwoord hebben ze weer een aantal horrorkaarten van GFS voor de dag gehaald.
https://www.weerwoord.be/m/3335302
Ik 'mis' dan gewoon m'n vliegtuigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op Weerwoord hebben ze weer een aantal horrorkaarten van GFS voor de dag gehaald.
https://www.weerwoord.be/m/3335302
Gister was goor, maar maandag en vandaag waren best te doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik wil al niet eens meer kijken op buienradar, ik erger me dood. Wat een verschrikkelijke zomer is dit.![]()
Ik hang de vlag uit als de herfst zijn intrede doet.
Ik vind de zomer het minst mooie seizoen. En zeker als het zo vies heet is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gister was goor, maar maandag en vandaag waren best te doen.
Vind het toch wel 1 van de betere zomers van de afgelopen jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zomer is zo zomer dat zelfs ik als zomeraanbidder wel over m'n limiet zit inmiddelsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gister was goor, maar maandag en vandaag waren best te doen.
Vind het toch wel 1 van de betere zomers van de afgelopen jaren.
Hier over 3 weken in de miezer en 15 gradenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze zomer is zo zomer dat zelfs ik als zomeraanbidder wel over m'n limiet zit inmiddels
Maar gelukkig heb ik een weekje IJsland om me weer te resetten. Twee dagen regen en een dag grijs bij 13 graden in het vooruitzicht, boh.
Dat was niet de afspraak.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier over 3 weken in de miezer en 15 graden
Kan ook niet wachten tot het weer flink kouder wordt hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:41 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik vind de zomer het minst mooie seizoen. En zeker als het zo vies heet is.
Minst mooi? Wtf is er dan zo mooi aan winter? In de zomer is alles groen, alles bloeit, veel kleuren en de natuur op z'n mooist, dus hoe kan een ander seizoen dat nou overtreffen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:41 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik vind de zomer het minst mooie seizoen. En zeker als het zo vies heet is.
Mensen die van winter houden denken aan die ene dag per 2-3 jaar dat het eens strakblauw, mooi wit en schaatsbaar is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Minst mooi? Wtf is er dan zo mooi aan winter? In de zomer is alles groen, alles bloeit, veel kleuren en de natuur op z'n mooist, dus hoe kan een ander seizoen dat nou overtreffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |