Mijn dag was al goed (lekker luieren aan de Quendorfer See vandaag) maar dit nieuws topt het opzeker af!quote:
Wat een FANTASTISCHE zomer hequote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
Morgen en vrijdag wordt het 24/23 graden, waardoor lokale hittegolf nummer 4 na vandaag afloopt.
Maar meteen daarna start hittegolf nummer 5en die heeft maar liefst 6 achtereenvolgende dagen met de 30+ ingetekend staan, waarvan er wéér zeker 2 van 34
De 34 van gisteren was de 24e keer deze zomer dat het hier 30+ was, wat het totaal straks met de volgende hittegolf naar 30 dagen brengt
Zooo klaar met die hoge 30+ers
Ik ook!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
Morgen en vrijdag wordt het 24/23 graden, waardoor lokale hittegolf nummer 4 na vandaag afloopt.
Maar meteen daarna start hittegolf nummer 5en die heeft maar liefst 6 achtereenvolgende dagen met de 30+ ingetekend staan, waarvan er wéér zeker 2 van 34
De 34 van gisteren was de 24e keer deze zomer dat het hier 30+ was, wat het totaal straks met de volgende hittegolf naar 30 dagen brengt
Zooo klaar met die hoge 30+ers
Met warm en heet weer eet ik idd minder.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:34 schreef THEFXR het volgende:
29 gr, hebben jullie ook minder trek in eten met deze hitte,? begin nu pas aan ontbijt.
Volgens mijn bronnen zorgt meer warmte in Nederland voor minder wolken in IJsland. Dus het is jullie van harte gegundquote:
Ja, ik eet echt amper nog wat.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:34 schreef THEFXR het volgende:
29 gr, hebben jullie ook minder trek in eten met deze hitte,? begin nu pas aan ontbijt.
Ik eet er niet minder om....ook niet meer.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:34 schreef THEFXR het volgende:
Die is er al lang. CFS heeft zelfs maandkaarten die tot mei 2027 gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist geleerd dat er een weermodel is dat tot 19 januari vooruit voorspelt.
Ja, dat model zag ik, maar die was dan nog niet eens klaar met z'n runquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:13 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Die is er al lang. CFS heeft zelfs maandkaarten die tot mei 2027 gaan.
Wat mega, mega onbetrouwbaar is. Je kan dat simpelweg niet goed voorspellen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist geleerd dat er een weermodel is dat tot 19 januari vooruit voorspelt.
Honger heb ik toch welquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:11 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ik eet er niet minder om....ook niet meer.
Bewolkt weer, mogelijk lichte regen en zachte temperaturen bij een matige wind uit het zuidwesten op 19 januari. We gaan het zienquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat mega, mega onbetrouwbaar is. Je kan dat simpelweg niet goed voorspellen.
Echt?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat mega, mega onbetrouwbaar is. Je kan dat simpelweg niet goed voorspellen.
Je zou je eerder af kunnen vragen waarom die voorspelling überhaupt nodig is.quote:
Omdat weermodellen niet allen voor jou en ik bedoeld zijn om het weer van de komende paar dagen te berekenen maar ook heel veel wetenschappelijke doeleinden kunnen vervullen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je zou je eerder af kunnen vragen waarom die voorspelling überhaupt nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |