abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221505729
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:52 schreef incel het volgende:

[..]
Nee daar geloof ik zeker niet in. Bitcoin is volgens mij nog maar de helft waard van wat het ooit waard was.
Klopt. Vorig jaar een tijdje met kleine bedragen geDCA-ed dus, maar toch weer uitgestapt omdat ik er gewoon niet in geloof voor de lange termijn.

Van indexfondsen, REITs en edelmetalen durf ik vrijwel zeker te zijn dat ze over 25 jaar nog steeds waarde vertegenwoordigen. Van crypto durf ik daar dus echt niet van uit te gaan. Prima als anderen dat wel een waardige investering vinden, maar ik pas.
pi_221505734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:59 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Klopt. Vorig jaar een tijdje met kleine bedragen geDCA-ed dus, maar toch weer uitgestapt omdat ik er gewoon niet in geloof voor de lange termijn.

Van indexfondsen, REITs en edelmetalen durf ik vrijwel zeker te zijn dat ze over 25 jaar nog steeds waarde vertegenwoordigen. Van crypto durf ik daar dus echt niet van uit te gaan. Prima als anderen dat wel een waardige investering vinden, maar ik pas.
En dus is het bijna onmogelijk om een verdubbeling te halen met je investering. Zeker met dit risico. Waarom zou men nog in BTC investeren? Je loopt al het risico van die hele crypto shit zodat je je inleg misschien net verdubbelt. Het is gekkenwerk.
pi_221505741
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:52 schreef incel het volgende:

[..]
Nee daar geloof ik zeker niet in. Bitcoin is volgens mij nog maar de helft waard van wat het ooit waard was.
1 Bitcoin heeft de waarde van exact 1 bitoin.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221505749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
1 Bitcoin heeft de waarde van exact 1 bitoin.
:') Dat slaat echt helemaal nergens op. Echt van deze cryptobro meme's mag je lekker voor je houden.
pi_221505750
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:59 schreef PurifieR het volgende:

[..]

Je weet dat ze je goud zo kunnen afpakken in tijden van crisis he?
pi_221505761
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:03 schreef incel het volgende:

[..]
:') Dat slaat echt helemaal nergens op. Echt van deze cryptobro meme's mag je lekker voor je houden.
Ik adviseer je sterk om niet je mening over Bitcoin te gaan verkondigen als je echt geen kennis van zaken hebt, daarnaast schijnt het een soort van ongeschreven regel te zijn, dat de mensen met de sterkste mening over Bitcoin doorgaans het minste fundamentele kennis hebben van Bitcoin laat staan van monetaire systemen.
pi_221505768
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik adviseer je sterk om niet je mening over Bitcoin te gaan verkondigen als je echt geen kennis van zaken hebt, daarnaast schijnt het een soort van ongeschreven regel te zijn, dat de mensen met de sterkste mening over Bitcoin doorgaans het minste fundamentele kennis hebben van Bitcoin laat staan van monetaire systemen.
Ja ik weet het, "Bitcoin is het nieuwe geld 1 bitcoin zal altijd 1 bitcoin blijven". Maar hoe koop je bitcoin? Met geld volgens mij toch?

Dus als jij 1 Bitcoin koopt voor 100 euro en het is nog maar 50 euro waard, ga je er dus op achteruit slimpie.
pi_221505772
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:06 schreef incel het volgende:

[..]
Ja ik weet het, "Bitcoin is het nieuwe geld 1 bitcoin zal altijd 1 bitcoin blijven". Maar hoe koop je bitcoin? Met geld volgens mij toch?

Dus als jij 1 Bitcoin koopt voor 100 euro en het is nog maar 50 euro waard, ga je er dus op achteruit slimpie.
Dat kan, je kunt het ook zelf minen, of ruilen voor een koe.
pi_221505780
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat kan, je kunt het ook zelf minen, of ruilen voor een koe.
Volgens mij is minen al lang niet meer rendabel en kan je er idd van alles aan uitgeven, maar wat je er ook aan uitgeeft, het zal in waarde dalen.
pi_221505789
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:03 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je weet dat ze je goud zo kunnen afpakken in tijden van crisis he?
Helaas voor hun is mijn goud en zilver recentelijk in het water gedonderd tijdens een boottochtje.
pi_221505792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:08 schreef incel het volgende:

[..]
Volgens mij is minen al lang niet meer rendabel en kan je er idd van alles aan uitgeven, maar wat je er ook aan uitgeeft, het zal in waarde dalen.
Hou maar op met je kul argumenten voordat je zelf nog belachelijker maakt.
pi_221505795
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:09 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Helaas voor hun is mijn goud en zilver recentelijk in het water gedonderd tijdens een boottochtje.
Mocht je het weer vinden, en ergens willen inrulen dan mag u alsnog aftikken ;)
pi_221505806
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hou maar op met je kul argumenten voordat je zelf nog belachelijker maakt.
Kut argumenten ook echt :D Wat een emotie. Ik zeg alleen maar dat bitcoins een slechte investering zijn. Zeker wanneer het even voor de helft aan het crashen is. Vroeger is het zelfs nog veel harder gecrasht. Dus ja als je hierin investeert raak je dus letterlijk de helft van je geld kwijt. Kan je beter in index funds gaan zitten dat is tenminste veilig. Ja dat zal niet opeens heel snel en hard omhoog gaan, maar je riskeert tenminste niet dat je alles kwijt raakt.

Ik snap dat jij als crypto bro dit niet wil horen, want jouw hele investering is gebaseerd op mensen die je wijs kan maken dat bitcoins heel hard omhoog gaan en veel waard worden, zodat ze het hopelijk na jou kopen wat de prijs weer opkrikt zodat jouw geld meer waard wordt omdat jij eerder dan zij hebt lopen kopen. Dat is het hele idee achter crypto.
pi_221505851
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:13 schreef incel het volgende:

[..]
Kut argumenten ook echt :D Wat een emotie. Ik zeg alleen maar dat bitcoins een slechte investering zijn. Zeker wanneer het even voor de helft aan het crashen is. Vroeger is het zelfs nog veel harder gecrasht. Dus ja als je hierin investeert raak je dus letterlijk de helft van je geld kwijt. Kan je beter in index funds gaan zitten dat is tenminste veilig. Ja dat zal niet opeens heel snel en hard omhoog gaan, maar je riskeert tenminste niet dat je alles kwijt raakt.

Ik snap dat jij als crypto bro dit niet wil horen, want jouw hele investering is gebaseerd op mensen die je wijs kan maken dat bitcoins heel hard omhoog gaan en veel waard worden, zodat ze het hopelijk na jou kopen wat de prijs weer opkrikt zodat jouw geld meer waard wordt omdat jij eerder dan zij hebt lopen kopen. Dat is het hele idee achter crypto.
Ja en jij bent zo een achterlijke Dombo die koopt op de hype, en verkoopt als het naar beneden gaat, historisch gezien doet Bitcoin het gewoon beter als elke index tracker of aandeel mit je niet elke keer op de low had verkocht. En ik ben geen cryptobro, ik was al met bitcoin bezig toen het nog niet eens op beursen werd verhandeld, dus ga mij niets proberen te leren over de koers van Bitcoin, en nu stop ik de discussie in dit topic, je mag replyen in het Bitcoin topic als je wilt, kunnen andere experts je nog harder uitlachen.
pi_221505853
Man bijt hond vraagt u "Bent u in uw leven wel eens gepatriciapaayd? "
pi_221505866
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja en jij bent zo een achterlijke Dombo die koopt op de hype, en verkoopt als het naar beneden gaat, historisch gezien doet Bitcoin het gewoon beter als elke index tracker of aandeel mit je niet elke keer op de low had verkocht. En ik ben geen cryptobro, ik was al met bitcoin bezig toen het nog niet eens op beursen werd verhandeld, dus ga mij niets proberen te leren over de koers van Bitcoin, en nu stop ik de discussie in dit topic, je mag replyen in het Bitcoin topic als je wilt, kunnen andere experts je nog harder uitlachen.
Ik zie dat ik een gevoelige snaar heb geraakt. Sorry, je weet het idd een stuk beter samen met alle andere "Bitcoin experts" die toevallig grote bags hebben en maar al te graag willen dat er "Greater Fools" komen om deze bags even op te kopen zodat ze dikke winsten maken.

Tulpenmania deed het ook even heel erg goed, beter dan alle andere index funds. Tot de muziek stopte. En dan heb je letterlijk gebakken lucht. Althans, tulpenbollen kunnen je tuin nog mooi maken. bitcoin is letterlijk niks.
pi_221505875
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:18 schreef incel het volgende:

[..]
Ik zie dat ik een gevoelige snaar heb geraakt. Sorry, je weet het idd een stuk beter samen met alle andere "Bitcoin experts" die toevallig grote bags hebben en maar al te graag willen dat er "Greater Fools" komen om deze bags even op te kopen zodat ze dikke winsten maken.

Tulpenmania deed het ook even heel erg goed, beter dan alle andere index funds. Tot de muziek stopte. En dan heb je letterlijk gebakken lucht. Althans, tulpenbollen kunnen je tuin nog mooi maken. bitcoin is letterlijk niks.
Ten eerste heb ik geen grote bags, het merendeel van de geld staat gewoon op mijn spaarrekening, daarnaast ironisch genoeg dat figuren zoals jij weer met de Tulpenmanie komen terwijl je kennelijk niet eens weet waarom dat klapte, maar goed, vooral een hoop roeptoeteren zonder kennis te hebben, mijn bovenstaande stelling klopt weer eens.
pi_221505914
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mocht je het weer vinden, en ergens willen inrulen dan mag u alsnog aftikken ;)
Dat zien we dan wel weer, het is ook maar een klein deel van mijn portfolio. Ik ben ook niet tegen crypto op zich. Ik hou enkel Buffett's advies in mijn achterhoofd: "invest only in businesses and industries that you truly understand.". En ik geef gewoon toe dat ik crypto niet echt begrijp :)
pi_221505969
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:28 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dat zien we dan wel weer, het is ook maar een klein deel van mijn portfolio. Ik ben ook niet tegen crypto op zich. Ik hou enkel Buffett's advies in mijn achterhoofd: "invest only in businesses and industries that you truly understand.". En ik geef gewoon toe dat ik crypto niet echt begrijp :)
Als je Crypto niet begrijpt kun je ook gewoon Nvidia kopen, als het niks met de muntjes word dan kunnen ze wellicht er gaming kaarten van maken ;)
pi_221506020
Maar goed ontopic, zag dat deze jongen net zijn eerste prof partij heeft gevochten, gelukkig dat ze bij MMA wat makkelijker zijn qua crimineel gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')