Ik kom eraanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Straks bitterballen eten bij mama
Toen ik jou zag, was je zeker niet plompquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
ik ben een warmbloedig allesetertje. hoop dat de rest van de tekst niet klopt
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik jou zag, was je zeker niet plomp
van kinderen of ook volwassenen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
tenminste ik krijg vaak de vraag wat die wratten zijn die ik heb..
Ballie heeft goede curves?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik jou zag, was je zeker niet plomp
say wrat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
tenminste ik krijg vaak de vraag wat die wratten zijn die ik heb..
Beide eigenlijk....quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van kinderen of ook volwassenen?
Ik vind het er helemaal niet als wratten uitzien
Ik weet niet of je het is opgevallen, maar ik heb wel wat bultjes op mijn lichaam. Dat zijn neurofibromen...quote:
Van kinderen snap ik het ergens nog wel....quote:
ja ik ook maar volwassenen nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van kinderen snap ik het ergens nog wel....
Wat heb je dan wel?quote:
Moet je ook niet aan mij vragen. Heb echt geen verstand van vrouwelijke vormen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat moet je dan aan bos vragen
wel van snacks toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet je ook niet aan mij vragen. Heb echt geen verstand van vrouwelijke vormen...
Ik vind iets lekker of ik vind iets niet lekker...quote:
Komt nog. Net genoeg om het weer lekker klam te maken voor de nacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
de drie druppels regen die hier zouden vallen zijn weer uit de boeken @:nattekat
Zo werkt dat ook in mijn hoofd ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind iets lekker of ik vind iets niet lekker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |