Kroegbaas gaat in serieuze financiele problemen komen als hij omvaltquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij koopt zijn 'vrienden'
Neinquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wil er sla over en een soort Duitse kapsalon van maken?
het kon zijn dat jij sneller was met daten dan nattekatquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, alsof ik en bedpartner heb.![]()
Kan tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, alsof ik een bedpartner heb.![]()
Leuk voor haar maar ik bepaal dat zelf wel, met kater.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
‘Skip de missionarishouding’: seksuoloog geeft tips om te vrijen bij hitte
blijkbaar hebben we zelfs sekstips nodig
Ik heb nu vakantie van het daten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
het kon zijn dat jij sneller was met daten dan nattekat
Ik ben met pensioenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie van het daten.
Misschien kom je wel een leuke Limburgse tegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teken van slecht managementquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat het restaurant met grootste terras van het dorp dat je ook gelijk als eerste ziet als je binnenkomt doodleuk besluit om midden in de zomer eventjes 3 weken op vakantie te gaan
woah ben je in een restaurant. vet luxe.quote:
Ben je alsnog sneller waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga maar eens het Nos anthem van wk2006 op zetten. Al even niet meer gehoordquote:
Of juist goed management. Die kunnen het gewoon lekker dichtgooien en op vakans gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Teken van slecht management
Of genoeg centjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Teken van slecht management
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of juist goed management. Die kunnen het gewoon lekker dichtgooien en op vakans gaan.
Nee dan nog steeds slecht management dat er niet iemand is die je vertrouwt om drie weken de tent draaiende te houden.quote:
Ja dit is echt een kutnummer, maar emotionele verbinding enzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga maar eens het Nos anthem van wk2006 op zetten. Al even niet meer gehoord
Ik weet echt niet uit mijn hoofd welk nummer er 2 jaar geleden door de NOS werd gebruiktquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dit is echt een kutnummer, maar emotionele verbinding enzo
quote:Vanaf 7 september 2026 verandert de manier waarop je kunt sparen voor Koopzegels. Je ontvangt voortaan één Koopzegel per ¤2 aan boodschappen, waar dat nu één Koopzegel per ¤1 is.
Watquote:
Douwe Bobquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet echt niet uit mijn hoofd welk nummer er 2 jaar geleden door de NOS werd gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |