Nee, dit doen ze elk jaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is er prive wat aan de hand?
Klinkt wel als een goede dealquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken een gast van mijn leeftijd die 3 appartementen verhuurd aan 1 van die grote klantenservice bedrijven. Die vangt ook maandelijks geld als er niemand woont en alle kosten die normaal voor een huisbaas zijn, zijn voor dat bedrijf. Gap hoeft gewoon niet te werken voor z'n geld
doet die goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken een gast van mijn leeftijd die 3 appartementen verhuurd aan 1 van die grote klantenservice bedrijven. Die vangt ook maandelijks geld als er niemand woont en alle kosten die normaal voor een huisbaas zijn, zijn voor dat bedrijf. Gap hoeft gewoon niet te werken voor z'n geld
Wilde je die worst verdrinken ofzoquote:
Zeker naar dat zwembad bij Cherrylipsquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat het restaurant met grootste terras van het dorp dat je ook gelijk als eerste ziet als je binnenkomt doodleuk besluit om midden in de zomer eventjes 3 weken op vakantie te gaan
Ik sla over.quote:
Durequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ga sushi eten. ga ik dan naar dure of de iets minder dure
‘Skip de missionarishouding’: seksuoloog geeft tips om te vrijen bij hittequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Omgaan met hitte is te leren: 'Tijdje in de warmte kan zelfs gezond zijn'
https://nos.nl/artikel/26(...)an-zelfs-gezond-zijn
Hij koopt zijn 'vrienden'quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:51 schreef Barbusse het volgende:
Hij zit dus de hele dag in de kroeg, op te scheppen over z'n geldIedereen heeft een teringhekel aan hem, maar hij geeft altijd rondjes dus ze tolereren hem maar
Oh dear, code geel in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
‘Skip de missionarishouding’: seksuoloog geeft tips om te vrijen bij hitte
blijkbaar hebben we zelfs sekstips nodig
welke is lekkerder?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Proef je het verschil?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Betaald artikel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
‘Skip de missionarishouding’: seksuoloog geeft tips om te vrijen bij hitte
blijkbaar hebben we zelfs sekstips nodig
toch een voordeel om geen hetero te zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Oh dear, code geel in de slaapkamer.
heb je tips nodig?quote:
Je wil er sla over en een soort Duitse kapsalon van maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |