Hmpf dat is wel lastig ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Zo irritant dat ik soms overvallen word door verdriet en gewoon niet kan pinpointen waarom.
Knuffelquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet eens per se, maar voel me even heel kut
Die jongen gaat alleen maar kraanwater drinken daar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kost een broodje met flesje drinken daar bij de lunch ook
Dat is inderdaad wel kut.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Zo irritant dat ik soms overvallen word door verdriet en gewoon niet kan pinpointen waarom.
Mja, hoeft ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmpf dat is wel lastig ja.Zou willen dat ik iets zinnigs kan zeggen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Knuffel
[..]
Dat is inderdaad wel kut.
Dus je zegt dat ik een lunch moet skippen daar zodat die grote koffer mee kan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kost een broodje met flesje drinken daar bij de lunch ook
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je zegt dat ik een lunch moet skippen daar zodat die grote koffer mee kan?
Ja ik dacht dat ik erg was met de hele tijd de prijs van de huurauto en sommige hotels in de gaten te blijven houdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:26 schreef dud0r het volgende:
Vooral dat je niet zo gierig moet doen voor een vakantie van meer dan een rug
Als je een koffer meeneemt kun je daar ook nog een lunchpakketje in doen ter compensatiequote:
Dat kan ik waarschijnlijk ook in m'n losse tas straks.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een koffer meeneemt kun je daar ook nog een lunchpakketje in doen ter compensatie
Die verdient wel zoveel geld dat ie makkelijk een salade of sushi kan chappenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een koffer meeneemt kun je daar ook nog een lunchpakketje in doen ter compensatie
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik Nederlander ben en dat ¤90 kost.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Twee spatjes regen. Ik ga de planten maar weer water geven.
Matige filmquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You got rain?
Ja, maar daar gaat het niet om nuquote:
Oh vond hem wel vermakelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |