Ja ik zou nu vast wat meenemen uit Polen of België als je daar nu toch op vakantie bent, en het vast opslaan in je tuinschuurtje, goed plan incelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:12 schreef incel het volgende:
Het is ook al bijna oud en nieuwNiet vergeten alvast je vuurwerk te bestellen he jongens nu het nog goedkoop is
Ik vind de aanloop naar kerst toe, dus de dagen dat je de kerstboom zet, altijd veel leuker dan kerst zelfquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:14 schreef Chandler het volgende:
Heerlijk! al mag het van mij stiekem nog wel even duren. De zomer nu is ook best mooi, maar straks als de boom weer naar binnen mag en ik al m'n oude kerstspul weer tevoorschijn mag toveren. Daar kan ik ook erg van genieten!
Ik snap denk ik wel wat je bedoeld, dan is het doel behaald zeg maar. Ik kan ook erg genieten als m'n huisje lekker gevuld is met allemaal leuke kerst dingetjes en dan al die lampjes en lekker knus... oh. dus ik kan daar ook nog van genieten. Trouwens ook wel weer van het opruimen, allemaal fases.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:19 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Ik vind de aanloop naar kerst toe, dus de dagen dat je de kerstboom zet, altijd veel leuker dan kerst zelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |