Dat bad trip krijgen zit hem denk ik wel echt in het feit of je je er aan durft over te geven. Want je verliest inderdaad de controle over je gedachten en zintuigen, en als je je daar tegen gaat verzetten, dan gaat het fout. Maar als je het gewoon allemaal op je af laat komen, en er vrede mee hebt wat er allemaal op je pad komt, dan gaat het prima.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:28 schreef Gibson88 het volgende:
Ja gehad, maar ook de echte paddo's die je ca 2008 nog mocht kopen.
De trip an sich heb ik wel als leuk ervaren alleen het is ergens ook behoorlijk eng. Je hebt 0 controle over je trip en als je bang bent aangelegd kan dit heel beroerd uitpakken voor je trip.
Zou het nou niet meer zo gauw doen, of beter gezegd gewoon niet.
Dit dus, vind het vrij tricky dit onderwerpquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:50 schreef Marsenal het volgende:
Heb er een tijd vrij intensief mee geexperimenteerd, toen het nog legaal verkrijgnaar was, en kan me helemaal voorstellen dat mensen er mee microdosen om een betere kwaliteit van leven te krijgen.
Mensen met trauma's of depressieve klachten zou ik het absoluut aanraden, als ze de risico's op een enorme kutdag voor lief willen nemen.
ik heb er 2 weken van moeten herstellen en het effect was zo bizar, bij mij was de reactie tijdens de trip levensgevaarlijk ervaarde ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:50 schreef Marsenal het volgende:
Heb er een tijd vrij intensief mee geexperimenteerd, toen het nog legaal verkrijgnaar was, en kan me helemaal voorstellen dat mensen er mee microdosen om een betere kwaliteit van leven te krijgen.
Mensen met trauma's of depressieve klachten zou ik het absoluut aanraden, als ze de risico's op een enorme kutdag voor lief willen nemen.
Mijn ergste ervaring met hawaiaanse paddestoelen was ook vele, vele malen erger dan mijn ergste ervaring LSD, terwijl ik daarmee heel veel onverantwoord absurd grote doseringen heb geprobeerd. De kracht van de paddestoel is niet te onderschatten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik heb er 2 weken van moeten herstellen en het effect was zo bizar, bij mij was de reactie tijdens de trip levensgevaarlijk ervaarde ik.
ik had het gevoel dat ik vast zat in een soort driehoek op het balkon... de kans dat ik wilde gaan springen om eruit te komen was niet nul. Verre van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mijn ergste ervaring met hawaiaanse paddestoelen was ook vele, vele malen erger dan mijn ergste ervaring LSD, terwijl ik daarmee heel veel onverantwoord absurd grote doseringen heb geprobeerd. De kracht van de paddestoel is niet te onderschatten.
Het begon toen ik op mn kamer lag te trippen en een hele storende bromvlieg doodsloeg. Deze schreeuwde het voor mijn gevoel toen oorverdovemd uit en vanaf daar was ik volledig de kwijt weg om uren later huilend in feutushouding onder de douche weer enigzins tot leven te komen. In de tussentijd was de wereld vergaan en was ik alles wat ik liefhad verloren.
Zo, dan had je een aardig fikse dosis in je donder zitten denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mijn ergste ervaring met hawaiaanse paddestoelen was ook vele, vele malen erger dan mijn ergste ervaring LSD, terwijl ik daarmee heel veel onverantwoord absurd grote doseringen heb geprobeerd. De kracht van de paddestoel is niet te onderschatten.
Het begon toen ik op mn kamer lag te trippen en een hele storende bromvlieg doodsloeg. Deze schreeuwde het voor mijn gevoel toen oorverdovemd uit en vanaf daar was ik volledig de kwijt weg om uren later huilend in feutushouding onder de douche weer enigzins tot leven te komen. In de tussentijd was de wereld vergaan en was ik alles wat ik liefhad verloren.
Oef, trippen op het balkon, dat leer je wel snel af om dat nog een keer te doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik had het gevoel dat ik vast zat in een soort driehoek op het balkon... de kans dat ik wilde gaan springen om eruit te komen was niet nul. Verre van.
Maar met de juiste mensen en de juiste mindset hebben ook veel mensen er plezier van of misschien ook wel baat..
Dat weet je pas achteraf
Brrrr. Op een balkon ook echtquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik had het gevoel dat ik vast zat in een soort driehoek op het balkon... de kans dat ik wilde gaan springen om eruit te komen was niet nul. Verre van.
Maar met de juiste mensen en de juiste mindset hebben ook veel mensen er plezier van of misschien ook wel baat..
Dat weet je pas achteraf
Het kan niet meer geweest zijn dan een dubbel portie denk ik, maar als je eenmaal van het juiste pad raakt en jezelf gek maakt kunnen paddestoelen wel echt extreme ervaringen worden in mijn beleving. Veel meer dan bijvoorveeld LSD, waarbij een lichte dosis echt maar zelden grootse effecten heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:22 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zo, dan had je een aardig fikse dosis in je donder zitten denk ik
Dat TS, dus hopelijk hebben we je genoeg op de gevaren gewezen, mits je het van plan was te gebruiken..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bij paddo's kan zelfs een lichte dosis je van de hemel tot de hel brengen.
Yep, en de kabouterwereld bestaat ook.. die kwam ik tegen op weg naar de donkere kamers van mijn hoofdquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:11 schreef MultiBanaan het volgende:
Kan zeker, zoals altijd bij geestveranderende middel maar zeker bij psychedelica, harm reduction practices altijd in acht nemen. Heb zelf eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met zowel lsd als paddestoelen, geen levensveranderende ervaringen meegemaakt maar wel bijna altijd leuke trips, of neutraal. Muziek is geweldig dan, en lichtjes en kleuren en objecten met veel textuur doen het altijd goed
Goed voor je. De draak verslaan en weer terugkomen. Hoe naar of vervelend het ook is geweest, ik gun iedereen zo'n ervaring, daar wordt je mentaal alleen maar sterker van. The hero's journey.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:00 schreef Droopie het volgende:
Nou ik heb ervaringen met paddo's, man man..
Ik heb mijn nichtje gezegd. Je mag me alles vragen, zelfs wil ik best wel goede drugs voor je regelen bij mijn oude dealer, mocht je de behoefte eraan hebben.
Maar beloof me 1 ding, ga nooit aan de paddestoelen 😭..
Wat een hel was dat 2x zeg..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |