Zeker toen ik na werktijd in de auto stapte. Pffff. Hij gaf aan een buitentemperatuur van 35 graden, en binnenin was het misschien wel 50 graden.quote:
Hou op schei uit. We zitten bij de Chinees, maar ik heb last van een hitte stress aanval. Zonde geld, maar ik krijg geen hap meer weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, was je woningbouw vereniging in een gulle bui? Het zal je een hoop rust geven. Toch ruim 3,5 maand extra de tijd, al zal dat sneller voorbij zijn dan je zou willen.
Zet een raampje open op een kier, dat scheelt een paar gradenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker toen ik na werktijd in de auto stapte. Pffff. Hij gaf aan een buitentemperatuur van 35 graden, en binnenin was het misschien wel 50 graden.
Nu ben gestoofd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker toen ik na werktijd in de auto stapte. Pffff. Hij gaf aan een buitentemperatuur van 35 graden, en binnenin was het misschien wel 50 graden.
Op een openbare parkeerplaats durf ik dat niet aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Zet een raampje open op een kier, dat scheelt een paar graden
Zeker zonde..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hou op schei uit. We zitten bij de Chinees, maar ik heb last van een hitte stress aanval. Zonde geld, maar ik krijg geen hap meer weg.
Ik ben erg verhit. Zeker na deze lange werkdag.quote:
lekker onder de douche stappenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben erg verhit. Zeker na deze lange werkdag.
Ik denk dat ik dat even ga doen inderdaad. Eerst even wat eten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
lekker onder de douche stappen
Onbeperkt buffet ook nog he?quote:
Trakteer jezelf op een splitairco, dat is heerlijk thuiskomen na zo'n broeierige autoritquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben erg verhit. Zeker na deze lange werkdag.
Ja lees even terug. Ik krijg dus geen hap meer door m'n strot vanwege een hitte stress aanval.quote:
Koud nat washandje in je nek?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja lees even terug. Ik krijg dus geen hap meer door m'n strot vanwege een hitte stress aanval.
Dus niks schansen, maar zsm de koelte opzoeken van de auto en hotelkamer.
Heb net al tien minuten m'n polsen onder koud water gehouden, dat hielp wel iets. Daarom nu terug naar hotelquote:
Ik werk in dorpen waar nooit iemand van gehoord heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op een openbare parkeerplaats durf ik dat niet aan.
Schubbekuttegat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werk in dorpen waar nooit iemand van gehoord heeft.
O sorry, hopelijk voel je je okequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja lees even terug. Ik krijg dus geen hap meer door m'n strot vanwege een hitte stress aanval.
Dus niks schansen, maar zsm de koelte opzoeken van de auto en hotelkamer.
Ik vermoed nog onbekender, want jij hebt er blijkbaar van gehoord dus dan kan het onmogelijk in de categorie "niemand heeft ervan gehoord" vallen.quote:
Ik weet geloof ik wel waar ze op doelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed nog onbekender, want jij hebt er blijkbaar van gehoord dus dan kan het onmogelijk in de categorie "niemand heeft ervan gehoord" vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |