Alleen in Nederland. In de rest van de wereld is de grond niet plat.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En dit een plattegrond
[ afbeelding ]
Dont using a flat ground in united statesquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:50 schreef knoopie het volgende:
[..]
Alleen in Nederland. In de rest van de wereld is de grond niet plat.
« Oma heeft me een appje gestuurd »quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:07 schreef mschol het volgende:
net zo erg als alles maar "een app" noemen
Heb nooit een kompas in mijn inventory of backpack zitten. Zal eens kijken bij een merchant of vendor, zet wel een waypointje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:15 schreef Hetekip het volgende:
De ware klacht is dat mensen zulke dingen nodig hebben. Ik gebruik pen en papier, noteer hoe ik loop en noteer ook herkenbare plekken, op die manier kan ik nooit verdwalen, maar ben ik ook niet afhankelijk van derde. Potlood, papier en kompas, meer heb je niet nodig.
Dit mag mits de a als een Nederlandse a wordt uitgesproken als afkorting voor applicatiequote:Op maandag 3 augustus 2026 22:07 schreef mschol het volgende:
Mijn dochter noemt alles wat op een softwareprogramma lijkt ook een app en ik wil haar dan steeds onderbreken maar kan eerlijk gezegd niet goed uitleggen waarom een instellingen-scherm of het belknopje op mn telefoon niet per se een app genoemd wordt en dat is natuurlijk het begin van het einde.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:07 schreef mschol het volgende:
Applicatie? Bedoel je een "toepassing" of een "programma"?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit mag mits de a als een Nederlandse a wordt uitgesproken als afkorting voor applicatie
Ben er vrij zeker van dat applicatie gewoon een Nederlands woord isquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:13 schreef knoopie het volgende:
[..]
Applicatie? Bedoel je een "toepassing" of een "programma"?
Gewoon op mijn slimme telefoon.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:00 schreef raptorix het volgende:
Maar bekijk je de kaart ook op je handy /gsm TS?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit mag mits de a als een Nederlandse a wordt uitgesproken als afkorting voor applicatie
Waarschijnlijk tevens platteland.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Niet verwarren, platte grond
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |