Heb je veterstrikdiploma wél gehaald!?quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:51 schreef pda1500 het volgende:
Ik heb op schooldagen wel eens nachtjes doorgehaald
Oh toen wij klein waren zaten wij op FOK!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:23 schreef pda1500 het volgende:
Met doorhalen bedoelde ik de hele nacht zitten gamen
heb het nooit gehaald, ik draag nog steeds klittenbandquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je veterstrikdiploma wél gehaald!?
mocht nooit klitteband schoenen van mutti, dus ik heb gewoon mijn diploma moeten halenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb het nooit gehaald, ik draag nog steeds klittenband
wat ik mij zo laatst is af vroeg he, heb jij koken en bakken altijd leuk gevonden? of kwam dat pas later ineens als hobby?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:27 schreef marc0871 het volgende:
Ik hoorde er pas over toen mijn zus het kreeg.
Maar toen had ik de brugklassen al gehad.
en nu we groot zijn nog steedsquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh toen wij klein waren zaten wij op FOK!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en nu we groot zijn nog steeds
ssst ik ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
ik zat pas op fok toen ik groot was
Dat is later pas gekomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat ik mij zo laatst is af vroeg he, heb jij koken en bakken altijd leuk gevonden? of kwam dat pas later ineens als hobby?
wow super leuk om te lezen, fijn dat je er zoveel plezier uit haalt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat is later pas gekomen.
Ik ben op mezelf gegaan met erg weinig kookkennis. We moesten maar uit de keuken blijven, als moeders daar bezig was.
Vooral ik op de èèn of andere manier. Tja, de eerste, hè.
Kijk uit. Scherp. Heet. Je maakt toch alleen maar rommel. Nu even niet. Doe dat een andere keer maar. Dat werk.
Mijn broer en zus stonden vaker in de keuken en dat was wel goed
Iig was het eerst vooral hollandse pot en dan was het nog weleens van, ma, hoe deed jij dat ook weer?
En vlees aan de buitenkand ve4brand3n, terwijl het aan de binnenkant nog rauw was.
Oh ja. Dat moest even sudderen.
Pakjes, zakjes, van Honig, Knorr en Silvo.
Maar te zout als er wat smaak aan begon te komen en weinig smaak als het zout goed was.
Toch eens zelf proberen, met de ingrediënten achterop.
Hier een potje kruiden, daar een potje specerijen en aan de gang. Ik heb nu een kastje vol.
Mwoah, ging goed. Nog maar wat dingen proberen.
Recepten op internet. Filmpjes op YouTube en kooktv. Gouden tijd om wat truukjes op te doen.
Een beetje technieken. Ik begon te begrijpen wat voor kruiden hoe en wanneer gebruikt moesten worden. Andere smaakmakers.
En zo rol je van het één in het ander.
Ik ben nu bezig met brood bakken.
Ben ik ook nog niet mee klaar.
Ik zal wel moeten, want er is niemand die het voor mij doetquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wow super leuk om te lezen, fijn dat je er zoveel plezier uit haalt!![]()
ga zo door
haha en zo is het maar net!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, want er is niemand die het voor mij doet![]()
Geeft niet. Kan ik het maken zoal ik het lekker vind![]()
Ellek nadeel hep ze voordeel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha en zo is het maar net!
en als het een keer niet helemaal perfect uitpakt heb je ook geen boze ogen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-08-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |