Het is ook een vrij veel voorkomend probleem bij artiesten/kunstenaars.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zoveel narigheid zulke fijne muziek oplevert….
quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef livelink het volgende:
Ben je wel al naar het einde toe aan het breien, brother? Want morgen om 05.30 gaat mijn wekker gewoon weer. Dus ik wil rond 22.30 wel langzaam aan mijn bed gaan denken.
Ik denk dat ik uitkom op ongeveer 23 uur als eindtijd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet of ik dat ga redden, sorry. Rond 22:30 uur moet ik afhaken
Ik ga kijken of ik dat red. Hier vallen ineens wel een paar druppels regenquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik uitkom op ongeveer 23 uur als eindtijd.
Regenquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik dat red. Hier vallen ineens wel een paar druppels regen
Ik sproei eigenlijk helemaal niet. Alle vaste planten, bomen en het gras moet het maar zien te redden. Alleen de paar bloeiende planten die ik heb krijgen een gietertje water zo eens in de paar dagen. Het is toch de huidige realiteit helaas. De regentonnen zijn allang leeg natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil ook regen, ik ben het echt beu dat ik elke week de tuin moet sproeien om de boel nog een beetje in leven te houden. Allerlei buren sproeien hun gras, dat is dan weer totaal overbodig.
Ik heb ze een tijdje terug live gezien en toen speelden ze dit ookquote:
Dit is echt heel erg goedquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze een tijdje terug live gezien en toen speelden ze dit ook
Welterusten DJ11quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:40 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Brother52, het was een enerverende muziekreis.
Goede voortzetting nog even, tot snel
Nee, begrijp ik. Bij mij moet het inmiddels redelijk geworteld zijn. Neemt niet weg dat ik regen echt zou verwelkomen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het nog zo recent aangeplant dat ik niet aan sproeien ontkom. Gelukkig hebben we ene constructie met een statief waar we de tuinslang op doen, zodat ik niet ene paar uur met de tuinslang in m’n handen sta maar gewoon het statief regelmatig moet verplaatsen. Gieters heb ik ook nog nodig, want een stukje voortuin wordt niet door de waterstraal bereikt
Welterusten Doedezemaarquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor een fijne show. Ik ga proberen te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |