SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Tegenwoordig?quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die Smith duikt tegenwoordig overal op
Ik vind dit meer een Sting-nummer dan een Police-nummer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:50 schreef brother52 het volgende:
The Doors - People Are Strange
The Police - King Of Pain
Ik doelde op z'n recente gastoptredens op andermans nummers. Olivia Rodrigo en The Rolling Stones als recente voorbeelden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegenwoordig?
De goede man timmert al sinds de 2e helft van de jaren 70 aan de weg.
Depressief of niet…
Na het album Synchrronicity, waarop het nummer staat, viel The Police ook uit elkaar…quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een Sting-nummer dan een Police-nummer.
Ken dat werk niet, dus geen idee…quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doelde op z'n recente gastoptredens op andermans nummers. Olivia Rodrigo en The Rolling Stones als recente voorbeelden.
Amy Lee is de zangeres van Evanescence en de ex van de zanger van Seetherquote:
Ah, dat laatste wist ik niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amy Lee is de zangeres van Evanescence en de ex van de zanger van Seether
quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amy Lee is de zangeres van Evanescence en de ex van de zanger van Seether
Ik moet eigenlijk nog dweilenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:10 schreef brother52 het volgende:
Hierna gaat het gas er even op dus als er nog vaatwassers leeggeruimd moeten worden of kattenbakken verschoond...
Hier ook nog steeds 28 gradenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is nog te warm om boven de ramen open te gaan zetten
Ik heb helaas niks van de Blauhuster Dakkapel in de lijst staan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog dweilen
Kleintje Pils dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb helaas niks van de Blauhuster Dakkapel in de lijst staan.
Bonnie Tyler was er niets bij.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:17 schreef brother52 het volgende:
Maphra - Doomed
Het is bizar wat ze met haar stem kan.
Verrassend genoeg vind ik dit wel een fijn schreeuwnummer.quote:
Ik ga daar ook maar wonen, denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:21 schreef Fogel het volgende:
Hier is het 12 graden. En het heeft vandaag voor het eerst in 10 dagen eens niet geregend
quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Verrassend genoeg vind ik dit wel een fijn schreeuwnummer.
Als je de goede techniek gebruikt, kan het weinig kwaad. Er zijn 'zangers' die avond aan avond nog veel extremere dingen met hun stem doen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bonnie Tyler was er niets bij.
Het lijkt me desondanks niet gezond voor je stem…
Jan Chris van Gorefest. Al heeft die ook wel zanglessen genomen om dat goed te kunnen blijven doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je de goede techniek gebruikt, kan het weinig kwaad. Er zijn 'zangers' die avond aan avond nog veel extremere dingen met hun stem doen.
Deze meneer kan er ook wat van.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je de goede techniek gebruikt, kan het weinig kwaad. Er zijn 'zangers' die avond aan avond nog veel extremere dingen met hun stem doen.
Ja, dat zit inderdaad een beetje in hetzelfde straatje.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:25 schreef livelink het volgende:
Doet me een beetje aan thirty seconds to mars denken.
Ik vond het werken wel zwaar vandaag. Sowieso ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Ik begin ook te denken dat het niet zo slim was dat ik met dat sporten begonnen ben. Je zou er energie van moeten krijgen, maar ik heb juist totaal geen energie meer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag was het in huis nog wel te doen, we hebben de werkplek van Symph een beetje veranderd en grondig gepoetst.
Hé hé, ho ho, ha ha…quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Napoleon XIV past ook wel in dit thema.
De airco thuis is een aanwinst.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag was het in huis nog wel te doen, we hebben de werkplek van Symph een beetje veranderd en grondig gepoetst.
Het valt nog wel mee, met een beetje oefening kan iedereen dat wel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze meneer kan er ook wat van.
Als relatieve leek op dit zanggebied klinkt het als onnatuurlijk, waarmee ik overigens niet beweer dat het niet te beluisteren is…
Ja fijn is datquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De airco thuis is een aanwinst.
Hij zoemt nu nog en het is heerlijk 22 graden in de huiskamer.
Straks die in de slaapkamer aan.
Overdag heb ik er momenteel helaas geen voordeel bij, omdat we nieuwe buren hebben gekregen die het hele huis aan het strippen zijn. Dus ik werk even niet thuis, niet te doen…
Ik heb de airco in de slaapkamer hier vanmiddag al aangezet voordat ik het weer vergeet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De airco thuis is een aanwinst.
Hij zoemt nu nog en het is heerlijk 22 graden in de huiskamer.
Straks die in de slaapkamer aan.
Overdag heb ik er momenteel helaas geen voordeel bij, omdat we nieuwe buren hebben gekregen die het hele huis aan het strippen zijn. Dus ik werk even niet thuis, niet te doen…
We zitten hier met woning 3 van de 4 die onlangs, nu of binnenkort verkocht zijn en verbouwd worden door de nieuwe bewoners. Ik herken wat je destijds over je toenmalige buren hebt geschreven.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg flashbacks naar al die verbouwende buren van ons vorige huis
Hoe snel koelt dat ding dan de kamer als je 'm zo vroeg al moet aanzetten?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb de airco in de slaapkamer hier vanmiddag al aangezet voordat ik het weer vergeet.
Geen idee maar de laatste keer dat het boven de 30 graden was ben ik vergeten dat ding aan te zetten... Gebeurt me niet nog eens.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe snel koelt dat ding dan de kamer als je 'm zo vroeg al moet aanzetten?
Onze airco heeft het binnen 15 minuten behaaglijk, ook vanwege het aanpassen van de luchtvochtigheid…
quote:
quote:
Helaas....quote:
Prima Borderlinequote:Op maandag 3 augustus 2026 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helaas....
Tame Impala - Borderline
30 Graden wordt het hier beneden, waar onze slaapkamer zich bevindt, sowieso niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee maar de laatste keer dat het boven de 30 graden was ben ik vergeten dat ding aan te zetten... Gebeurt me niet nog eens.
De eerste 2 albums vind ik nog best oké, daarna werd het minder.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Tame Impala vind ik zo’n niksig geneuzel
Dit nummer bracht me wel op een mogelijke slotsong.... - ik moest er ineens aan denken. Ben benieuwd of ik gelijk krijgquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:48 schreef brother52 het volgende:
The Dresden Dolls - Girl Anachronism
Ik denk niet dat jij een slotsong van 12 minuten in je hoofd hebtquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit nummer bracht me wel op een mogelijke slotsong.... - ik moest er ineens aan denken. Ben benieuwd of ik gelijk krijg
Dan krijg ik ongelijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een slotsong van 12 minuten in je hoofd hebt
Ik zou ook nog kunnen eindige met een liedje van 11:11quote:
Een carnavalsnummer?quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou ook nog kunnen eindige met een liedje van 11:11
Dat is op zich wel weer iets om depressief van te wordenquote:
Ik heb ze jaren geleden op pinkpop gezien.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een aantal jaar terug nog in Eindhoven gezien
Nee nee....quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel weer iets om depressief van te worden
Ik wil hier niet op zolder zijn, laat staan daar slapen. En dan is de zolder hier een stuk aangenamer dan die in het vorige huis.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:52 schreef livelink het volgende:
Wij slapen op zolder met maar aan 1 kant een raam, dus daar tocht niks door. Die warme nachten breken je uiteindelijk ook op. Maar vannacht de laatste plaknacht voorlopig begreep ik.
Dat kan ik vanuit mijn rol alleen maar toejuichen, natuurlijk....quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou ook nog kunnen eindige met een liedje van 11:11
quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ik vanuit mijn rol alleen maar toejuichen, natuurlijk....
Dat wordt dan de een na laatste. Ik kwam een liedje in de lijst tegen waar ik wel mee moet eindigen....quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ik vanuit mijn rol alleen maar toejuichen, natuurlijk....
Dat zoveel narigheid zulke fijne muziek oplevert….quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat wordt dan de een na laatste. Ik kwam een liedje in de lijst tegen waar ik wel mee moet eindigen....
Het is ook een vrij veel voorkomend probleem bij artiesten/kunstenaars.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zoveel narigheid zulke fijne muziek oplevert….
quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef livelink het volgende:
Ben je wel al naar het einde toe aan het breien, brother? Want morgen om 05.30 gaat mijn wekker gewoon weer. Dus ik wil rond 22.30 wel langzaam aan mijn bed gaan denken.
Ik denk dat ik uitkom op ongeveer 23 uur als eindtijd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet of ik dat ga redden, sorry. Rond 22:30 uur moet ik afhaken
Ik ga kijken of ik dat red. Hier vallen ineens wel een paar druppels regenquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik uitkom op ongeveer 23 uur als eindtijd.
Regenquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik dat red. Hier vallen ineens wel een paar druppels regen
Ik sproei eigenlijk helemaal niet. Alle vaste planten, bomen en het gras moet het maar zien te redden. Alleen de paar bloeiende planten die ik heb krijgen een gietertje water zo eens in de paar dagen. Het is toch de huidige realiteit helaas. De regentonnen zijn allang leeg natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil ook regen, ik ben het echt beu dat ik elke week de tuin moet sproeien om de boel nog een beetje in leven te houden. Allerlei buren sproeien hun gras, dat is dan weer totaal overbodig.
Ik heb ze een tijdje terug live gezien en toen speelden ze dit ookquote:
Dit is echt heel erg goedquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze een tijdje terug live gezien en toen speelden ze dit ook
Welterusten DJ11quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:40 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Brother52, het was een enerverende muziekreis.
Goede voortzetting nog even, tot snel
Nee, begrijp ik. Bij mij moet het inmiddels redelijk geworteld zijn. Neemt niet weg dat ik regen echt zou verwelkomen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het nog zo recent aangeplant dat ik niet aan sproeien ontkom. Gelukkig hebben we ene constructie met een statief waar we de tuinslang op doen, zodat ik niet ene paar uur met de tuinslang in m’n handen sta maar gewoon het statief regelmatig moet verplaatsen. Gieters heb ik ook nog nodig, want een stukje voortuin wordt niet door de waterstraal bereikt
Welterusten Doedezemaarquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor een fijne show. Ik ga proberen te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Je typt 'briljant' verkeerdquote:
De quote in de spoiler had ik het over.quote:
Ik dacht dat dit de 12-minuten durende slotsong was.quote:
Ah ja... en dan nog te bedenken dat hij compleet nuchter was toen hij dat schreef.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
De quote in de spoiler had ik het over.
Die van Karnivool duurde 12 minuten. Tool iets korter.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de 12-minuten durende slotsong was.
quote:01. Pixies - Where Is My Mind?
02. Alice In Chains - Down In A Hole
03. 3 Doors Down - Away From The Sun
04. Keith Caputo - Neurotic
05. Blink-182 - Adam's Song
06. Aimee Mann - It's Not
07. Blind Melon - No Rain
08. REM - Everybody Hurts
09. Johnny Cash - Hurt
10. Men At Work - Overkill
11. A.A. Williams - Evaporate
12. Opeth - In My Time Of Need
13. Ren - Hi Ren
14. Evanescence - Lithium
15. Kate Bush & Peter Gabriel - Don't Give Up
16. CHVRCHES feat. Robert Smith - How Not To Drown
17. Lady Gaga - 911
18. Billie Eilish - bury a friend
19. Doors - People Are Strange
20. The Police - King Of Pain
21. The Beach Boys - You Still Believe In Me
22. Queen - The Night Comes Down
23. Seether - Broken (feat. Amy Lee)
24. Candlebox - Far Behind
25. Spiritbox - Circle With Me
26. Maphra - Bring Me The Horizon - Doomed
27. I Prevail - Hurricane
28. The Chemical Brothers - The Pills Won't Help You Now
29. Carina Round - You Will Be Loved
30. Swans - God Damn The Sun
31. Tame Impala - Borderline
32. The Beatles - Help!
33. The Dresden Dolls - Girl Anachronism
34. The Jimi Hendrix Experience - Manic Depression
35. Cream - White Room
36. Gilbert O'sullivan - Alone Again
37. Soul Asylum - Runaway Train
38. Suede - Breakdown
39. Soundgarden - Fell on black Days
40. Linkin Park - Crawling
41. Biffy Clyro - Living Is A Problem Because Everything Dies
42. Soen - Lunacy
43. Karnivool - Deadman
44. Tool - Roseta Stoned
45. The Smiths - Heaven Knows I'm Miserable Now
Het duurt nog wel even voor ik die slaapkamer opzoek. Had op zich nog wel een uurtje door kunnen draaien maar mijn oren begonnen behoorlijk te zweten onder de koptelefoonquote:Op maandag 3 augustus 2026 23:00 schreef livelink het volgende:
Mooie show, brother52 met een wat deprimerende ondertoon wel. Dank je wel!
Jij gaat naar je airco-slaapkamer ik naar mijn slaapkamer waar het nu 28 graden is
Wat je nog van me tegoed had, was het nummer waar ik aan moest denken door het horen van dit nummer. Dat was deze:quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:00 schreef brother52 het volgende:
The Dresden Dolls - Girl Anachronism
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat je nog van me tegoed had, was het nummer waar ik aan moest denken door het horen van dit nummer. Dat was deze:
Bekijk deze YouTube-video
Napoleon XIV - They're Coming To Take Me Away, Ha-Haaa! (1966)
Geen idee waarom
quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Napoleon XIV past ook wel in dit thema.
Die had er inderdaad wel goed bij gepast maar had hem niet in de lijst staan. Sterker nog, ik heb hem helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat je nog van me tegoed had, was het nummer waar ik aan moest denken door het horen van dit nummer. Dat was deze:
Bekijk deze YouTube-video
Napoleon XIV - They're Coming To Take Me Away, Ha-Haaa! (1966)
Geen idee waarom
Je was herinneringen op aan het halen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was eigenlijk naar Earth and Fireaan het luisteren, maar dit is natuurlijk ook prima afleiding..
![]()
Ja, want Jerney is overleden...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Je was herinneringen op aan het halen?
Ik las het. Daarom mijn vraag.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, want Jerney is overleden...
Dat ziet er heel intelligent uit…..quote:
+1quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit had ik graag helemaal nooit gehoord
Hoog niveau hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ziet er heel intelligent uit…..
Welkom livelink.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
Lieve help, waar val ik bij binnen?
De deur van Vout stond per ongeluk openquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
Lieve help, waar val ik bij binnen?
Ik schat Vout wel hoger in.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De deur van Vout stond per ongeluk open
Bonsoir
Ik distantieer me graag van dit soort muziek.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De deur van Vout stond per ongeluk open
Bonsoir
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schat Vout wel hoger in.
Melting eigenlijk ook
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Shania Twain- Man I Feel like a Woman
Schrijven is 1 ding. Maar of het ook nog kwalitatief iets is.....quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Barbra Streisand gaat een kinderboek schrijven las ik vandaag. Wat is dat toch dat iedereen denkt dat een kinderboek schrijven wel iets is wat je even doet.
@Fogel ben je alweer terug uit Oostenrijk?quote:
Als ze er maar niet bij gaat zingenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Barbra Streisand gaat een kinderboek schrijven las ik vandaag. Wat is dat toch dat iedereen denkt dat een kinderboek schrijven wel iets is wat je even doet.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken iemand die naar Shania Twain is vernoemd. Iemand anders vond dat een moeilijke naam (Shania dus) , dus noemde haar altijd Shanona. (of dat geen moeilijke naam is)
Mijn vader heeft een boek geschreven ooit. Meerdere boeken wel, maar dat was vakliteratuur. Hij heeft ook een boek geschreven over zijn jeugd. En nu kreeg ik laatst een mailtje van de uitgever dat een andere schrijver een hoofdstuk van het boek van mijn vader over wil nemen in een verhalenbundel. Dat was nog eens leuk nieuws voor mijn vader. Ik was zo blij dat hij dat zelf nog mee mag maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Schrijven is 1 ding. Maar of het ook nog kwalitatief iets is.....
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vond Shania zelf ook
Voel ik yodelmetal aankomen in mijn koekkoekklok?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
@:Fogel ben je alweer terug uit Oostenrijk?
Dat is inderdaad leuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een boek geschreven ooit. Meerdere boeken wel, maar dat was vakliteratuur. Hij heeft ook een boek geschreven over zijn jeugd. En nu kreeg ik laatst een mailtje van de uitgever dat een andere schrijver een hoofdstuk van het boek van mijn vader over wil nemen in een verhalenbundel. Dat was nog eens leuk nieuws voor mijn vader. Ik was zo blij dat hij dat zelf nog mee mag maken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voel ik yodelmetal aankomen in mijn koekkoekklok?
Dat is leuk zeg….quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een boek geschreven ooit. Meerdere boeken wel, maar dat was vakliteratuur. Hij heeft ook een boek geschreven over zijn jeugd. En nu kreeg ik laatst een mailtje van de uitgever dat een andere schrijver een hoofdstuk van het boek van mijn vader over wil nemen in een verhalenbundel. Dat was nog eens leuk nieuws voor mijn vader. Ik was zo blij dat hij dat zelf nog mee mag maken.
Even stiekem wat poeder in zijn drinken doen...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik mag vandaag niet draaien van Melting.
Zeg.... ik lees mee hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even stiekem wat poeder in zijn drinken doen...
Gemeen van em, maar hij moet vast een keer een plaspauze...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik mag vandaag niet draaien van Melting.
Of dit...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even stiekem wat poeder in zijn drinken doen...
Ja, toen ik het hem vertelde was hij echt heel trots en blij. Want zijn boek is gewoon uitgegeven bij Boekenplan, dat is zo'n uitgever die mensen helpt die boeken in eigen beheer uitgeven. Dus dat verwacht je niet echt dat dan door een professionele uitgever (Querido) wordt opgepakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad leuk.
Maar beseft hij het ook nog?
Ik ken het ja. Mooi zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, toen ik het hem vertelde was hij echt heel trots en blij. Want zijn boek is gewoon uitgegeven bij Boekenplan, dat is zo'n uitgever die mensen helpt die boeken in eigen beheer uitgeven. Dus dat verwacht je niet echt dat dan door een professionele uitgever (Querido) wordt opgepakt.
Tof!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, toen ik het hem vertelde was hij echt heel trots en blij. Want zijn boek is gewoon uitgegeven bij Boekenplan, dat is zo'n uitgever die mensen helpt die boeken in eigen beheer uitgeven. Dus dat verwacht je niet echt dat dan door een professionele uitgever (Querido) wordt opgepakt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vaya Con Dios - Heading for a fall
Nee hier ookquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:18 schreef Fogel het volgende:
De muziek is hier opeens weg. Is dat alleen bij mij?
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:18 schreef Fogel het volgende:
Issie weer.
Vast Vout die wat moois klaar aan het zetten was.
Met alle genoegenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Britney Spears - Hit me one more time
quote:
Ze heeft genoeg tikken van de molen gehadquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Britney Spears - Hit me one more time
Ja.... daarna heb ik 2 weken vakantie om bij te komen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:20 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb net even met Melting overlegd dat ik donderdag 10 september mag draaien.
Oeh!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:20 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb net even met Melting overlegd dat ik donderdag 10 september mag draaien.
Wat bijzonder. Ik heb alleen een deel van 1 boek van mijn vader gelezen, over voornamelijk mijn opa, de andere boeken lijken me echt helemaal niks ( en hij gebruikt niet voor niks boekscout)quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb hem even op mijn lijstje gezet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Dit is het boek trouwens: https://www.bol.com/nl/nl/p/mijn-verleden/9200000011134177/
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als mijn vader een boek zou schrijven, zouden ze 5 jaar bezig zijn om alle spelfouten er uit te halen...
Heb je de rest aan Symph over gelaten?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vandaag nachos gemaakt als avondeten, maar het was voor mij oneetbaar pittig, dus ik heb alleen de tortillachips en gesmolten kaas er tussenuit gehaald om te eten.
Ik hou ook echt niet van te pittig. Dat overheerst dan voor mij alles. Zonde hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vandaag nachos gemaakt als avondeten, maar het was voor mij oneetbaar pittig, dus ik heb alleen de tortillachips en gesmolten kaas er tussenuit gehaald om te eten.
Sir, you cannot park there!quote:
Fijn hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Het was vandaag gelukkig eindelijk wat aangenamer qua temperatuur. Ik merkte dat ik meteen weer wat meer energie kreeg.
quote:
En het belangrijkste... was het lekker?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb tegenwoordig weer zo;n (dure) maaltijdbezorgdienst ingeschakeld. Koken en opruimen kosten mij veel te veel energie, vooral doordeweeks. Wel prima hoor, vandaag iets met champignons aardappels en kerrie...
Ik hoorde laatst over een maaltijdbezorgdienst die ik helemaal niet eens zo duur vond, maar nu ben ik de naam alweer kwijt natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb tegenwoordig weer zo;n (dure) maaltijdbezorgdienst ingeschakeld. Koken en opruimen kosten mij veel te veel energie, vooral doordeweeks. Wel prima hoor, vandaag iets met champignons aardappels en kerrie...
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
En het belangrijkste... was het lekker?
Ik word de eerst komende drie maanden niet meer verkoudenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je de rest aan Symph over gelaten?
Ik bestel bij Uitgekookt en thuysversquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst over een maaltijdbezorgdienst die ik helemaal niet eens zo duur vond, maar nu ben ik de naam alweer kwijt natuurlijk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik word de eerst komende drie maanden niet meer verkouden
Heeft AH niet nog van die stoommaaltijden? Dat hadden cliënten van mij, dat was destijds goedkoper dan Appetito.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, maar die vind ik niet altijd even lekker. Die Moussaka (2 voor 12/13 euro) vind ik wel lekker, maar niet om die iedere week te eten...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft AH niet nog van die stoommaaltijden? Dat hadden cliënten van mij, dat was destijds goedkoper dan Appetito.
Kun je dat niet invriezen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik niet altijd even lekker. Die Moussaka (2 voor 12/13 euro) vind ik wel lekker, maar niet om die iedere week te eten...
De verse maaltijden ken ik niet, die van de Jumbo wel en die zijn zonder uitzondering allemaal heel viesquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik niet altijd even lekker. Die Moussaka (2 voor 12/13 euro) vind ik wel lekker, maar niet om die iedere week te eten...
Thuysvers was het inderdaad. Dat vond ik op zich helemaal niet zo duur, zeker niet als je alleen bent.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bestel bij Uitgekookt en thuysvers
Die zijn qua prijs vergelijkbaar met Uitgekooktquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Thuysvers was het inderdaad. Dat vond ik op zich helemaal niet zo duur, zeker niet als je alleen bent.
Gister een hele batch burrito's gemaakt voor avondeten en ontbijt/lunch (met verschillende vullingen). Ben alleen zo slim geweest om ze bij elkaar in de koelkast te leggen... Weet nu niet meer welke burrito welke vulling heeftquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe gaat het verder met je? Mag je nog steeds in de binnendienst werken?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn qua prijs vergelijkbaar met Uitgekookt
Redelijk. Het warme weer hakt er wel flink in..quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je? Mag je nog steeds in de binnendienst werken?
Ja... dit nummer wel.quote:
Weet je dan misschien ook in welke straat de foto is genomen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is overigens wel gewoon een prima cover
Dat komt altijd allemaal samen, dat zul je altijd zien. Dat warme weer hakt er inderdaad enorm in. Ook bij mij wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk. Het warme weer hakt er wel flink in..
Ik heb deze week (mede door een misverstand) niet op de sortering gezeten. Volgende week mag ik wel 2 keer
Ook een beetje balen dat mijn vaste begeleider vakantie heeft en de vaste vervangster nu thuis moet blijven vanwege iets met haar zoontje.
gisteren is er wel een vervangster geweest. Was wel prima, maar ja die kent mij nog niet en vise versa...
Er staat links boven New Yorker.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je dan misschien ook in welke straat de foto is genomen?
Ik gok W 34th streetquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Welke straat was het nu @:Melting
Geen idee. Maar jij vond de cover goed, dus ik dacht dat weet jij dan vast wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedoelde dat het liedje een cover was... Ik had toen de cover van de single niet eens gezienquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Maar jij vond de cover goed, dus ik dacht dat weet jij dan vast wel.
Op de hoek van 34th Street en 8th Avenue, bij Penn station.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ah.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het liedje een cover was... Ik had toen de cover van de single niet eens gezien
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op de hoek van 34th Street en 8th Avenue, bij Penn station.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
New Yorker hotel is vrij bekend en ik onthou soms locaties waar ik ben geweestquote:
Heb jij in dat hotel geslapen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
New Yorker hotel is vrij bekend en ik onthou soms locaties waar ik ben geweest
Was overigens niet helemaal op 8th, maar boeiuh
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:51 schreef brother52 het volgende:
Ja, tijd om de kattenbakken te doen...
Nee, vorige keer dat ik in New York sliep was dat twee straten verder, 36th Street en ongeveer tussen 8th & 9th Avenue.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij in dat hotel geslapen?
Is dat hartje centrum?
Ja, ik heb ook een aantal van die nummers. Maar dit vond ik direct al wel leuk, geloof ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van een nummer waar ik een gruwelijke hekel aan heb, naar een guilty pleasure![]()
Kan wel zien waarom ze het een pauwduif noemenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik had toch verteld van die ene sierduif die ineens bij ons rondhing? Inmiddels heeft hij ook twee vriendjes meegenomen. Nog een capucijn duif en een witte pauwduif. Echt een heel raar beest is dat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn er nu wel achter waar ze vandaan komen. Achter ons woont een statushouder, een Iranese jongen. Hij woont wel in een bovenwoning, maar hij heeft een stuk van het gemeenteplantsoen gekapt en heeft daar kippen. Die kippen lopen ook de hele tijd los en moeten dan weer voor hun leven vrezen voor alle honden die los lopen in het park. Mijn buurvrouw heeft al een hekje gedoneerd, maar dat heeft hij niet gebruikt. En die duiven schijnen dus ook van hem te zijn en die laat hij dus ook los vliegen. En ik lees overal dat dit soort duiven snel een prooi worden van roofvogels omdat ze zo opvallend zijn. En ze zijn ook niet de meest handige duiven, dus die zijn echt niet snel weg bij gevaar. Ik geloof dat mijn buurvrouw opnieuw van plan was om een bezoekje aan hem te brengen dat het toch echt niet zo handig is dat hij al zijn dieren los laat.
Dat zijn wel bijzondere duiven inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik had toch verteld van die ene sierduif die ineens bij ons rondhing? Inmiddels heeft hij ook twee vriendjes meegenomen. Nog een capucijn duif en een witte pauwduif. Echt een heel raar beest is dat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn er nu wel achter waar ze vandaan komen. Achter ons woont een statushouder, een Iranese jongen. Hij woont wel in een bovenwoning, maar hij heeft een stuk van het gemeenteplantsoen gekapt en heeft daar kippen. Die kippen lopen ook de hele tijd los en moeten dan weer voor hun leven vrezen voor alle honden die los lopen in het park. Mijn buurvrouw heeft al een hekje gedoneerd, maar dat heeft hij niet gebruikt. En die duiven schijnen dus ook van hem te zijn en die laat hij dus ook los vliegen. En ik lees overal dat dit soort duiven snel een prooi worden van roofvogels omdat ze zo opvallend zijn. En ze zijn ook niet de meest handige duiven, dus die zijn echt niet snel weg bij gevaar. Ik geloof dat mijn buurvrouw opnieuw van plan was om een bezoekje aan hem te brengen dat het toch echt niet zo handig is dat hij al zijn dieren los laat.
Succes en tot zaterdag.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Voor ons een mooie slotsong![]()
We gaan zo de verrichtingen van Ajax bekijken.
Dank Melting. Fijne avond nog en tot zaterdag
Mooie vogelsquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:52 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.npo3fm.nl/nie(...)y-of-lovers-zangeres
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:55 schreef brother52 het volgende:
Ja Annie, waarom heb je dit ooit opgenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |