Niemand heeft het daarover.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh wil mods en FA ook niet boos maken.
tis oke voor nu denk en heb ik al wss teveel weer gezegd en drama gemaakt.
Moet je morgen weer werken?quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh wil mods en FA ook niet boos maken.
tis oke voor nu denk en heb ik al wss teveel weer gezegd en drama gemaakt.
dat is correct, foutloos, tevens precies ende juystequote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is correct, foutloos, tevens precies ende juyste
Wij vinden jou ook leukquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:29 schreef kree het volgende:
verder kan het mij aan me reet roesten, post hier omdat ik jullie leuk vind. wie er wint. zal me zorg zijn.
recht voor zijn raap wellicht.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij vinden jou ook leuk
Niet als je dronken bent, dan ben je een.....
Nee joh, maar je moet toch wel wat slapen toch als je morgen weer moet werken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
recht voor zijn raap wellicht.
OKE sorry hoor snap de boodschap. tot van de week dan maar
waar maar tis nog vroeg, sowieso niet zoveel fok tijd hoor vd week. tis altijd maar beetje wanneer t uitkomt dat ik post ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, maar je moet toch wel wat slapen toch als je morgen weer moet werken.
Ah so.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar tis nog vroeg, sowieso niet zoveel fok tijd hoor vd week. tis altijd maar beetje wanneer t uitkomt dat ik post ofzo.
nouja het is vakantie tijd. dus iets drukker als normaal wel met dingen.quote:
Dat weten wij al jaren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:49 schreef kree het volgende:
lees ook geen reet terug trouwens. LOL. dat jullie dat weten, ik kom er altijd blanco in en lees mss 10 voorgaande posts.
Noblijf dan gezellig nog even hangen. Ik ga een serietje kijken. uquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het is vakantie tijd. dus iets drukker als normaal wel met dingen.
Want hoop op vakantie nu. maar t valt wel mee eigenlijk hoor.
welke dan? LOL ik lees ff beetje mee. denk ook eigenlijk dat ik voor vandaag wel genoeg gezegd heb.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noblijf dan gezellig nog even hangen. Ik ga een serietje kijken. u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |