Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Vanaf de tuin van mijn broer uit de wijk Landweert in Venray Noord.
[ link | afbeelding ]
Op zich wel een strategisch gekozen plek voor een commando post, daar bij Hotel-Restaurant Asteria, met een McDonald's ernaast.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Peloton (dit zijn vier tankautospuiten) uit Noord-Oost Gelderland mag heen voor aflossing.
Rosmalen in Brabant en Rosmolen in Limburgquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:48 schreef maily het volgende:
Nu ook bosbrand in Rosmalen
https://www.omroepbrabant(...)vang-nog-onduidelijk
Ik hoorde straks op L1 dat er oa brandweerwagens uit Rosmalen aanwezig waren in Venray 😱quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
Rosmalen in Brabant en Rosmolen in Limburg
Lekker voor de inwendige mens.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op zich wel een strategisch gekozen plek voor een commando post, daar bij Hotel-Restaurant Asteria, met een McDonald's ernaast.
De brand is al uit eer dat ding klaar isquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oprollen kan ie zelf, gaat nog best soepel. Wel beetje helpen natuurlijk.
Bekijk deze YouTube-video
Het lijkt me inderdaad de bedoeling dat de brand uit is als de brandslang opgerold wordt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De brand is al uit eer dat ding klaar is
Goeiequote:Op maandag 3 augustus 2026 22:39 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad de bedoeling dat de brand uit is als de brandslang opgerold wordt.
Ureterp? Waar staan die dingen normaal dan in Oerterp?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:33 schreef Pino112 het volgende:
Twente en Drenthe/Friesland mag ook die kant op.
Eindje rijden, bijna 2.5 uur vanaf Ureterp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |