Waar kom je die tegen dan? Op reddit?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:49 schreef Edding345 het volgende:
In tegenstelling tot 99% van FOK! kom ik WEL vele mensen van allerlei achtergronden tegen
ja en een vrouw moet ook haar kanus houden, op commando pijpen en mij minstens 10 kids geven maar dat doen ze ook nietquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:02 schreef Jahr00n het volgende:
als man moet je providen voor je wijf
tegenwoordig zijn de mannen vieze beta cucks
hierdoor moeten vrouwen zelf werken en daar zijn ze niet voor gemaakt. ze moeten alleen baren en kinderen opvoeden
Dat is niet aardig van jequote:
koffieautomaat, straat, bioscoop, garage, winkels, overal welquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar kom je die tegen dan? Op reddit?
EN hoe spreek jij die aan dan, als je ze niet kent?quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef Edding345 het volgende:
[..]
koffieautomaat, straat, bioscoop, garage, winkels, overal wel
He meisje.... pssssst..... pssssttt.....quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
EN hoe spreek jij die aan dan, als je ze niet kent?
je was me voorquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:37 schreef SimonB. het volgende:
[..]
He meisje.... pssssst..... pssssttt.....
HOER!
Probeer jij nooit met onbekende vrouwen een gesprekje aan te knopen als je die tegen komt in een donkere parkeergarage? In mijn ervaring zijn ze daar dol op!quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
EN hoe spreek jij die aan dan, als je ze niet kent?
Nee, maar goede tip!quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:19 schreef knoopie het volgende:
[..]
Probeer jij nooit met onbekende vrouwen een gesprekje aan te knopen als je die tegen komt in een donkere parkeergarage? In mijn ervaring zijn ze daar dol op!
En laten we het nog maar niet hebben over autisme dan...quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:46 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
ADHD komt vaker voor bij mannen, hoe verklaar je dat dan
moeten zij wetenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:46 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
ADHD komt vaker voor bij mannen, hoe verklaar je dat dan
SPOILER: er zijn maar twee soorten vrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier in de bouw zijn we directer en zeggen we dat gewoon hardop.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:42 schreef SlagroomBoy het volgende:
Het echte probleem met vrouwen/meisjes is dat je ze niet moet aannemen als ze jonger zijn want anders gaan ze baren en ben je de pineut als werkgever.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |