me fucking frustreren over andere fokkers vooral. LOLquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:38 schreef pda1500 het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tijdens het Fokken? ()
O heel veel mailen, bellen, puzzel doen. Net nog een overlegje gehad.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:38 schreef pda1500 het volgende:
Dan zet je een tr en kom je hier niet klagen wat ze elders doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:52 schreef kree het volgende:
heerlijk als ik weer eens afgezeken wordt in andere topics. naja. ach what else is new.
weet ik maar denk ach waarom zou ik doen ook. En het was vraag hier, vandaar dat ik er ff op reageer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zet je een tr en kom je hier niet klagen wat ze elders doen
weet toch. naja heb me voorgenomen om er geen drama van te maken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:58 schreef Dotteke het volgende:
ZIt het al te lezen elders, gewoon niet op reageren joh lekker laten gaan
quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
weet toch. naja heb me voorgenomen om er geen drama van te maken.
moeilijk moeilijk moeilijk, naja. okeeeeee zal er niet verder op ingaan denk.quote:
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Grote natuurbrand in Noord-Limburg, geen treinen tussen Nijmegen en Venray
Deel dit artikel
In het Limburgse dorp Oostrum, in de gemeente Venray, woedt een natuurbrand. Vanwege de droogte is extra opgeschaald. Er rijden vanwege de bluswerkzaamheden geen treinen tussen Nijmegen en Venray.
https://nos.nl/artikel/26(...)n-nijmegen-en-venray
ojeeeee nou hopelijk komt dat allemaal goed daar dan weer. tis toch wat we horen uit zuid Europa komen er wel mensen om hierdoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Grote natuurbrand in Noord-Limburg, geen treinen tussen Nijmegen en Venray
Deel dit artikel
In het Limburgse dorp Oostrum, in de gemeente Venray, woedt een natuurbrand. Vanwege de droogte is extra opgeschaald. Er rijden vanwege de bluswerkzaamheden geen treinen tussen Nijmegen en Venray.
https://nos.nl/artikel/26(...)n-nijmegen-en-venray
Van alles. Soms zie ik een (1) verschijnen in het tabje en weet ik dat ik weer een post moet plaatsen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:38 schreef pda1500 het volgende:
Welke likeur?quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
drakin inhalen moet mogelijk zijn.
Vooral als je je zelf bolktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |