Tis wel een beetje jammer dat degene die 199 liedjes van AI hier neerplempt commentaar heeft op AI gebruik van een anderquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vond het totaal niet jammer en sta achter het besluit om AI te gebruiken
hoho dat is omdat ik wil weten wat het kan doen. En btw tis dat ik dat account nog heb.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel een beetje jammer dat degene die 199 liedjes van AI hier neerplempt commentaar heeft op AI gebruik van een ander
het valt me niet eens meer op, mijn brein filtert het wegquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel een beetje jammer dat degene die 199 liedjes van AI hier neerplempt commentaar heeft op AI gebruik van een ander
Gewoon bolkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het valt me niet eens meer op, mijn brein filtert het weg
poah ik voel 'm welquote:Hong Kong's famed café-style milk tea following regular coffee, taken en bloc as a category, came up with average caffeine content ranging from 73 mg to 220 mg, or an average of 170 mg per cup.
ik heb AI gevraagd hoe ik het zelf kan maken, ja echtquote:
Neequote:
Ok boomerquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:51 schreef kree het volgende:
ik heb gelijk gewoon. in basis van hoe snel technologie gaat.
maar oke we zullen zien.
De helquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb AI gevraagd hoe ik het zelf kan maken, ja echt![]()
en hij smaakt gewoon echt goed, moet je wel 3 theezakjes 10minuten laten koken totdat die superbitter wordt
lol niet nog net. maar anyway. het moest me ff van me hart..... ik spreek jullie erover over 10 jaar. oke?quote:
Nou nou nou nouquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:42 schreef kree het volgende:
fucking hell. jullie moeten allemaal serie kijken black mirror.
jaja sorry, ik raad die serie wel aan btw, wie het niet gezien hebben. want dat gaat hierover.quote:
Neequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:54 schreef kree het volgende:
[..]
jaja sorry, ik raad die serie wel aan btw, wie het niet gezien hebben. want dat gaat hierover.
kan me bijna niet voorstellen wie niet, maar oke. check t.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |