Ja is gezond visvetten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
aha is ander verhaal, verder is vette vis volgens mij wel goed voor je.
ja denk ik ook, maarja altijd kan iemand allergie erover hebben natuurlijk.quote:
Geen idee, soms gaat het goed, soms niet. Ik wil het risico niet meer nemen. Zalm bv is echt 50/50. Soms best lekker, soms komt het er per direct weet uit, met geluk uit slechts een gat tegelijk...quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het stofje in vis dan wat het veroorzaakt? Er zijn zoveel soorten vis.
ja dat kan natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, soms gaat het goed, soms niet. Ik wil het risico niet meer nemen. Zalm bv is echt 50/50. Soms best lekker, soms komt het er per direct weet uit, met geluk uit slechts een gat tegelijk...
Ik bolk gewoon alle vis want ik heb geen zin inquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat kan natuurlijk
naja als je dat weet moet je het maar vermijden denk.
portie kibbeling ook niet? tis bijna hetzelfde als je krijg bij Kentucky Fried enzo?????quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik bolk gewoon alle vis want ik heb geen zin in
Ah ok heb ik met mosselen dar kan ik goed ziek van worden, maar dat is niet het geval als ik ze zelf maak. Zeker weet ik dan dat de (beetje)foute eruit zijn. Ik zou ze iig nooit meer bestellen. De een heeft er geen last van maar ik wel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, soms gaat het goed, soms niet. Ik wil het risico niet meer nemen. Zalm bv is echt 50/50. Soms best lekker, soms komt het er per direct weet uit, met geluk uit slechts een gat tegelijk...
ik durf te zeggen. dat het veel beter en natuurlijker is iig bij viswinkel. als dat je haalt bij fast food met kip.quote:
zelf checken idd met mosselen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok heb ik met mosselen dar kan ik goed ziek van worden, maar dat is niet het geval als ik ze zelf maak. Zeker weet ik dan dat de (beetje)foute eruit zijn. Ik zou ze iig nooit meer bestellen. De een heeft er geen last van maar ik wel.
Ja daar zijn maniertjes voor. Maar de meeste mensen hebben geen last als ze maar iets te dood zijn ik wel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
zelf checken idd met mosselen.. je weet hoe zo te zien.
kun je de foute er wel uit halen denk ?
ja check. dat is idd anders als allergisch voor. maar ik doelde ook meer op als ze dicht zijn of drijven etc die moet je eruit halen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar zijn maniertjes voor. Maar de meeste mensen hebben geen last als ze maar iets te dood zijn ik wel.
Dat je nog moeite doet om punten te scoren.quote:
mss gaat het daar niet iedereen om he?quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je nog moeite doet om punten te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |