quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:52 schreef Ole het volgende:
Oh en in dezelfde blikjes als spam / SMAC! trouwens! Kan even niet op de naam komen
Dank je wel!quote:
Dat ging bij de macaroniquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:48 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hoorde daar niet zo'n ranzig blik Spam doorheen?.
Mijn katten halen hun neus ervoor op! En terecht. Gewoon eigenlijk niet geschikt voor consumptie.quote:
Yupquote:
De anijsblokjesmachine was kapot en het loonde niet keer om te repareren. Sindsdien zit het in stomme zakjes.quote:
Deed mijn moe ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:13 schreef Managarm het volgende:
[..]
Oh ja, die was wit uitgeslagen voor je het openmaakte.
Mijn vader kocht zakken met cocosrasp en mengde dat door de hagelslag.
Die van de appie was best te bikken, tot ze het recept aanpasten en het ranzig werdquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Mijn katten halen hun neus ervoor op! En terecht. Gewoon eigenlijk niet geschikt voor consumptie.
Als je dat op de grond gooit stuitert het gewoon tegen het plafond aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Mijn katten halen hun neus ervoor op! En terecht. Gewoon eigenlijk niet geschikt voor consumptie.
Aandeelhouders.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die van de appie was best te bikken, tot ze het recept aanpasten en het ranzig werdWaarom doen ze dat toch altijd?
Oh die fluoriscerende pudding. Mijn broer kreeg er geen genoeg van.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Saroma bestaat ook nog steedsheb wel het idee dat er meer suiker in zit tegenwoordig.
Ben je niet in de war metquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh die fluoriscerende pudding. Mijn broer kreeg er geen genoeg van.
Nee, 100% Saroma. Ze hadden allerlei kleuren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met [ afbeelding ]?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, 100% Saroma. Ze hadden allerlei kleuren.
Ik vind het op 30° zoals op de Franse camping vroeger altijd heerlijk. Roomboter op stuk vers stokbrood en dan zachte rokken cornedbeefquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heerlijk
Blikje voor het openen een dag in de koelkast, dan plakken op witbrood
rokken?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het op 30° zoals op de Franse camping vroeger altijd heerlijk. Roomboter op stuk vers stokbrood en dan zachte rokken cornedbeef![]()
![]()
Voordat de machine stuk ging werd het bij ons bij economie behandeld als een voorbeeld van een product dat enkel op de markt blijft zolang de (laatste/enige) machine die het produceert functioneert.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:03 schreef loveli het volgende:
[..]
De anijsblokjesmachine was kapot en het loonde niet keer om te repareren. Sindsdien zit het in stomme zakjes.
Grappig. Weet dat het bestaat/ bestond maar niet vaak gehadquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Voordat de machine stuk ging werd het bij ons bij economie behandeld als een voorbeeld van een product dat enkel op de markt blijft zolang de (laatste/enige) machine die het produceert functioneert.
Daarna is de prijs per kopje anijsmelk ook enorm over de kop gegaan.
Deze ken ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:21 schreef sigme het volgende:
Ik zocht laatst santen in de supermarkt en het was niet te vinden. De supermarktmedewerker die ik ernaar vroeg keek me aan alsof ik om iets heel exotisch vroeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |