Zeg het eens Kree, ik ga wel zo naar boven.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:18 schreef kree het volgende:
stop ff met bolk. wwe kunnen vast wel over wat anders praten ? ;
Wat heb je gedaan vandaag?quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:21 schreef kree het volgende:
beetje de saaiheid is dat.
naja tis het spel, kweet t
nou ik had leuk whatsapp gesprekje met mijn (redelijk nieuwe) buurman.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zeg het eens Kree, ik ga wel zo naar boven.
Is toch leuk? Beter een goede buur dan een verre vriendquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik had leuk whatsapp gesprekje met mijn (redelijk nieuwe) buurman.
Denk je we wonen naast elkaar. maarja. mss ben ik millennia dus. Maar kwam achter heel wat dingen omdat ik vroeg hebben jullie last van airco bij mij? want tering herrie maakt dat ding hier.
maar was heel oke en toen raakten we beetje aan de praat ook over verleden enzo.
Moet zeggen dat soort shit kan ik wel aardig waarderen en eerlijk tegen elkaar.
zeker en dat maakte dat gesprekje welquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is toch leuk? Beter een goede buur dan een verre vriend
Klagen over te harde muziek en kookluchtjes? Je lijkt wel een boomerquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:26 schreef kree het volgende:
wat er uiteindelijk uit kwam was, dat we gewoon eerlijk zeggen als last van elkaar wat er nu niet is.
maarja ook verslavingsgevoelend en had wietplantje in de tuin (wat ik nooit geroken had trouwens). Maarja zo klets je verder he...
En dit soort kan ik wel waarderen, dat je eerlijk tegen elkaar bent.
maakt t leukere buurt.
oke ff geklaag naar elkaar over achterburen die weer te hard muziek draaien, of Somaliër die weet ik wtf die koken etc etc.
allemaal herkenbaar, ik vond t leuk gesprek n.
ik vind er geen reet aanquote:
Er zijn genoeg slowchats om ja, uhhh, slowchat te doen? Geheel bolkvrij, perfect voor jou!quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind er geen reet aan. maarja. wat jullie willen he.
Ik gooi er af en toe maar ff gewoon willekeurig iets door van mij, hoop dat jullie dat niet te erg vinden
3/4 jaar denk? na me oude buurvrouwtje overleden was. en die aan de andere kant ook trouwens iets meer ervoor.quote:
tja weet ik toch, maarja vind het hier altijd wel oke om ff te kletsen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg slowchats om ja, uhhh, slowchat te doen? Geheel bolkvrij, perfect voor jou!
Rekkerig kind, is dat Katwijks?quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
3/4 jaar denk? na me oude buurvrouwtje overleden was. en die aan de andere kant ook trouwens iets meer ervoor.
daar woont nu Somaliër.
mis ze want vond die buurvrouwtjes leuk en vooral weinig last van, nu wel gezinnen met kinderen.
maar afgezien van af en toe beetje rekkerig kind. niet echt last van.
Maar als iemand zegt dat het een probleem is, ga je dan iets met die info doen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet ik toch, maarja vind het hier altijd wel oke om ff te kletsen.
allang al gezegd als dit alleen maar bolk naar elkaar is, dan is er ook geen reet aan.
Dus praat gewoon eigenzinnig door. Als dat probleem is, dan hoor ik het graag.
woestboos zijnquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als iemand zegt dat het een probleem is, ga je dan iets met die info doen?
beetje mekkerig bedoel ik, of jammeren. en huilie doen half uur over niks.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Rekkerig kind, is dat Katwijks?
Maar het is wel fijn als je een beetje je buren kent. Je hoeft niet gelijk de deur plat te lopen, maar een praatje pot is altijd wel leuk.
jawel, daarom vroeg ik ook aan me buur?quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als iemand zegt dat het een probleem is, ga je dan iets met die info doen?
Echt he.quote:
ben er onwijs niet boos over dat?quote:
Nou als ik mijn buurman 'geef nek schot ofzo' hoorde zeggen, had hij reden om aangifte te gaan doen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
beetje mekkerig bedoel ik, of jammeren. en huilie doen half uur over niks.
Tis gehorig dus hoor dat. Ik snap het btw helemaal enzo. dus kan daar mee leven.
maarja als vrijgezel denk ik dan soms geef nek schot ofzo. (bij wijze van he). LOL
Tis nou eenmaal mt kinderen en hebben mijn neefjes en nichtje ook. Dus snap dat.
bij wijze van spreken jippie. uiteraard. LOLquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou als ik mijn buurman 'geef nek schot ofzo' hoorde zeggen, had hij reden om aangifte te gaan doen.
Je zou plaathe isolatie tegen de wand kunnen doen als je je er aan stoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |