abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221484738
Mijn eigen bedrijf heet nu AlleLeidingen.

Pakkend, kort. Helemaal top.

Nou is de lol er wel af van dat leidingen trekken de hele dag en wou ik van mijn hobby mijn werk maken. Alleen dan verander ik dus van sector dus zoek ik een passende bedrijfsnaam of artiestennaam. Ik wil mijzelf gaan verhuren als gigolo en mijzelf Koning van de Kontseks noemen. Maar dat mag dus niet :')

Ik ben een gever en geen nemer dus mijn uitgang blijft mijn uitgang.
  zondag 2 augustus 2026 @ 10:25:29 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_221484818
Dan zet je doorsmeren op de factuur?
pi_221484849
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 10:25 schreef Scuidward het volgende:
De ouderwetse achterbeurt.
pi_221484852
Deze TS 8)7
pi_221484871
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 10:25 schreef Scuidward het volgende:
Ik zit ook te denken aan 'Admiraal Anaal' maar dat zal ook wel niet mogen :')
pi_221484878
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 10:39 schreef O0utlawz het volgende:

[..]
Ik zit ook te denken aan 'Admiraal Anaal' maar dat zal ook wel niet mogen :')
Doe het in het Engels, The Brown Knight.
pi_221484883
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 10:41 schreef Managarm het volgende:

[..]
Wow _O_

Ik ga morgen informeren _O_
pi_221484900
Of 'De Genotsspot' _O_
pi_221485217
Sterrenplugger B.v.
Ook in moeilijke tijden.
pi_221485285
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 11:18 schreef Gibson88 het volgende:
Sterrenplugger B.v.
Zels ChatGPT kwam daar niet mee _O_ zie hieronder:

Achterom (Nederlands, herkenbaar en speels)The Backdoor (Internationaal en mysterieus)Eclipse (Verwijst naar de 'donkere' kant van de maan)De Achterzijde (Klinkt bijna als een chique uitgeverij of designbureau)Southbound (Verwijzing naar het zuiden/beneden)Direct & Grappig (Voor marketing met een knipoog)Recht Zo Die Gaat (Brutaal en Hollands)Sterrenkijker (Een creatieve knipoog naar de anatomie)Poepie Chique (Werkt goed als het om high-end producten of glijmiddelen gaat)De Verkeerde Kant (Ironisch en memorabel)Achterbaks (Stoer en een tikkeltje rebels)Modern & Abstract (Goed voor webshops of productlijnen)Anos (Klinkt als een modern cosmeticamerk)Rear (Strak, minimalistisch en Engels)B-Side (Verwijst naar de legendarische achterkant van een vinylplaat)Vertigo (Spannend en modern)Cavern (Mysterieus en diep)Klinisch & Comfortabel (Voor verzorging en educatie)Pelvic (Medisch maar toegankelijk)EasyBehind (Focust op comfort en plezier)SilkRear (Suggereert zachtheid en luxe)Anatomica (Professioneel en betrouwbaar)Als je wilt dat ik de lijst verder verfijn, help me dan met de details:Wat gaan
pi_221485302
De Sterrenkijker B.V. Sterk in elk achterwerk _O_
pi_221486562
Het probleem is dat je intenties nu al duidelijk zijn bij de Kamer van Kontneuken. Het is net als bij een AI gesprek, als je eerst te duidelijk een vulgair plaatje met dikke tieten e.d. probeert te genereren kan het later ook niet subtieler meer.

Maar ik wens je alle succes, hopelijk tref je iemand die niet de lulligste is.

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 10:41 schreef Managarm het volgende:

[..]
Goede keus, trekt wellicht ook meer internationale clientèle
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221486585
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 14:47 schreef Fleischmeister het volgende:
Het probleem is dat je intenties nu al duidelijk zijn bij de Kamer van Kontneuken. Het is net als bij een AI gesprek, als je eerst te duidelijk een vulgair plaatje met dikke tieten e.d. probeert te genereren kan het later ook niet subtieler meer.

Maar ik wens je alle succes, hopelijk tref je iemand die niet de lulligste is.
[..]
Goede keus, trekt wellicht ook meer internationale clientèle
Klote, dat had ik zelf eerder moeten bedenken. En de Kamer van Kontneuken _O- geniaal bedacht beste man daar was ik zelf nooit opgekomen.

Het gaat worden: De Sterrenkijker B.V. Sterk in elk achterwerk en klaar terwijl u wacht _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')