* greysbones klopt op de deur van Homijnquote:
poeh dat gaat nog lang durenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-08-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent dus nog veel jonger dan ik dacht!quote:Op zondag 2 augustus 2026 02:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh dat gaat nog lang duren
(als ik voor mezelf mag spreken )
Volgens mij valt dat reuze mee. En ook ik leer nog steeds ook al ben ik old.quote:Op zondag 2 augustus 2026 02:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh dat gaat nog lang duren
(als ik voor mezelf mag spreken )
pas 25quote:Op zondag 2 augustus 2026 02:31 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je bent dus nog veel jonger dan ik dacht!
we hebben hier op het werk een hele goede mix van oud en jong en alles ertussenquote:Op zondag 2 augustus 2026 02:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat reuze mee. En ook ik leer nog steeds ook al ben ik old.![]()
Ik vind het gewoon een heel mooi nummer, maar sommige jongeren zijn wijzer dan sommige ouderen. Dus ik neem het niet letterlijk.
De oudjes zetten de jongeren aan het werk?quote:Op zondag 2 augustus 2026 02:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben hier op het werk een hele goede mix van oud en jong en alles ertussen
werkt erg prettig moet ik zeggen
Op m’n 25e was ik alweer bijna gescheiden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 02:47 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Op m’n 25e was ik alweer bijna gescheiden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk