Dan kan het wel eens zijn dat er een post komt wat niet voor jou bedoeld wasquote:
Ik moet zeggen dat ik niet altijd kijk wat er gezegd wordt op dat momentquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan het wel eens zijn dat er een post komt wat niet voor jou bedoeld wassterker nog had je niet eens gezien
O je gooit er gewoon wat inquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet altijd kijk wat er gezegd wordt op dat moment
Moet ik eigenlijk wel eerst doen.
Even een bodempje makenquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thee heb ik alleen voor bezoek.
Lovelyquote:
Ik ook, wilde van de week thee maken voor mijn zus bleek die al een jaar over datum te zijn, er stond zelfs nog een pakje tot 2024 houdbaarquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thee heb ik alleen voor bezoek.
Nog wat leuks op de planning vandaag?quote:
Ik denk ff een stukje fietsenquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog wat leuks op de planning vandaag?
Dat is nog goed, gedroogde kruiden blijven lang houdbaar. Alleen smaak kan iets afnemen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, wilde van de week thee maken voor mijn zus bleek die al een jaar over datum te zijn, er stond zelfs nog een pakje tot 2024 houdbaar
Vriend en zoon komen straks langsquote:Op zondag 2 augustus 2026 12:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk ff een stukje fietsen
Jij nog plannen?
Ja, hoorde ik hier inderdaad. Wist ik niet dus h eb alles weggegooid en nieuwe gekochtquote:Op zondag 2 augustus 2026 12:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is nog goed, gedroogde kruiden blijven lang houdbaar. Alleen smaak kan iets afnemen.
Nou dan gooi je het zakje maar wat langer in het kopje
Nou zulke dingen kunnen dus wel. Er is een verschil tussen tht en tgtquote:Op zondag 2 augustus 2026 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik hier inderdaad. Wist ik niet dus h eb alles weggegooid en nieuwe gekocht
Ik hou er niet zo van om andere over datum spul te geven
Ze zijn weg, onomkeerbaarquote:Op zondag 2 augustus 2026 12:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou zulke dingen kunnen dus wel. Er is een verschil tussen tht en tgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |