Ik ben altijd al blij als ik volgende week dinsdag haal dus dat is best een meevallerquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mijn tarrot kaarten geven aan dat je nog maar 2 jaar te leven hebt
Bier en een GT!quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk vragen of ik nog een biertje moet pakken. Maar daar is het antwoord natuurlijk ook immer 'ja' op
Dat was ik dan ook van plan.quote:
ik mag niet klikkenquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Deze gaat net weer de andere kant op
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon met de dag leven.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben altijd al blij als ik volgende week dinsdag haal dus dat is best een meevaller
Precies!quote:
En hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja leuk idee tot je op je 42ste dood gaat
Maar de daglozen nietquote:
Mas heeft een fascinatie voor de doodquote:
Heb je er wel al een beetje zin in, in die eeuwige niksheid?quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja leuk idee tot je op je 42ste dood gaat
Een vrijgezel die gaat pas slapen,quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag niet klikken
ben aan het werk
quote:
Ja nadat mijn kinderen 50+ zijn heb ik daar geen enkel probleem meequote:Op zondag 2 augustus 2026 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je er wel al een beetje zin in, in die eeuwige niksheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |