Hou gewoon op met janken over punten. Lees even wat Danny schreef.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:16 schreef Masberum het volgende:
Jawel want dan denk je 'ow wat klote dat ik hem zijn minipuntje heb afgepakt'
Lezen is voor hooggeleide mensenquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hou gewoon op met janken over punten. Lees even wat Danny schreef.
Ben je overleden?quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat het de waarheid is.. je condoleances 2 jaar later nog te geven getuigt niet van vriendschap..
Dit is de eerste keer dat ik er iets over lees en normaal gesproken zeggen mensen zoiets als het vers is.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat het de waarheid is.. je condoleances 2 jaar later nog te geven getuigt niet van vriendschap..
misschien wel over gekleuter?quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is er niks in de policy dat het gekleuter over 'janken' zoals kleine kinderen praten benoemt?
Doden topicspelquote:
RIPquote:
Je mag dat niet meer zeggenquote:
op sterven na doodquote:
O nou ineens wel?quote:
Lees de policy met aandacht en pas je postgedrag er op aan, dan is iedereen tevredenquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is er niks in de policy dat het gekleuter over 'janken' zoals kleine kinderen praten benoemt?
Puzz mag het blijkbaar welquote:
ja tis dan ook al bijna half 1quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat ineens wel? Het is nog steeds laat
Dat doe ik daarom word ik niet gebanned en moet jij niet zeurenquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lees de policy met aandacht en pas je postgedrag er op aan, dan is iedereen tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |