De trek vergaat me meestal bij deze band.quote:
Veel betere Pink Floyd tributes zijn er ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was The Pink Floyd Project. Ik was naar deze show van hen:
[..]
Ik probeerde het nog positief te brengen…quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
De trek vergaat me meestal bij deze band.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:34 schreef brother52 het volgende:
Racoon - Brother52 gaat kunststof kozijnen schilderen.
Ja, dat lukte me helaas niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog positief te brengen…
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:37 schreef livelink het volgende:
Shocking Blue - Never marry a railrod man
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Shocking Blue - Never Marry A Railroad Man
Vorige week gegeten op Goerreequote:
Ah, dat is wel jammer. Ik eet niet zo vaak mosselen. Het is me te veel geknoei, zeker in het openbaar. Dan word ik 10 x zo onhandig. En thuis ben ik de enige die het eet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:37 schreef MadMaster het volgende:
We zouden vanavond echt mosselen gaan eten in een restaurant.
Maar we waren allebei zo gaar, dat ik dat gecanceld heb…
Bij mosselen mag je knoeien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer. Ik eet niet zo vaak mosselen. Het is me te veel geknoei, zeker in het openbaar. Dan word ik 10 x zo onhandig. En thuis ben ik de enige die het eet.
Daar moet je lak aan hebben. Lege schelp eruit vissen en eten maar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer. Ik eet niet zo vaak mosselen. Het is me te veel geknoei, zeker in het openbaar. Dan word ik 10 x zo onhandig. En thuis ben ik de enige die het eet.
Ja, maar ik voel me dan echt niet op mijn gemak.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mosselen mag je knoeien.
Ik moet altijd lachen om mensen die met een vork de mosselen uit de schelpen peuteren, omdat dat kennelijk ethisch is in een restaurant…
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mosselen mag je knoeien.
Ik moet altijd lachen om mensen die met een vork de mosselen uit de schelpen peuteren, omdat dat kennelijk ethisch is in een restaurant…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |