quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:12 schreef Chillegast het volgende:
[..]
[..]
[..]
Och och, het voorspelbare geëmmer weer. Voor wie het echt wil weten: de hoofdverdachte heet kennelijk Dennis:
[..]
Bron: https://www.oe24.at/a/wie(...)garten-900103884/amp
Zo kijk ik ook een paar keer per jaar als de onderbuik tegen verwachting in ongelijk heeftquote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:07 schreef Draxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:RamboDirk @:Elan @:DrRobotnik , etc.
Wat is het opeens stil hier ....
Jongens user @Draxx heb een schijnbare autochtoon gevonden in de statistieken en is verbaasd dat een topic in de nachtelijke uren stil isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:07 schreef Draxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:RamboDirk @:Elan @:DrRobotnik , etc.
Wat is het opeens stil hier ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
User Chillegast deelde de naam (Dennis) van de hoofdverdachte op zondagochtend. Sindsdien bleef het topic stil, totdat ik het woensdagnacht een schop omhoog gaf. Het topic is dus geenszins stilgevallen in de "nachtelijke uren". Dergelijke zwakzinnige argumenten wijzen eerder op cognitieve dissonantie.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jongens user @:Draxx heb een schijnbare autochtoon gevonden in de statistieken en is verbaasd dat een topic in de nachtelijke uren stil is
Wow jij bent echt moreel superieur man, ik moet echt meer op jouw gaan lijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:34 schreef Draxx het volgende:
[..]
User Chillegast deelde de naam (Dennis) van de hoofdverdachte op zondagochtend. Sindsdien bleef het topic stil, totdat ik het woensdagnacht een schop omhoog gaf. Het topic is dus geenszins stilgevallen in de "nachtelijke uren". Dergelijke zwakzinnige argumenten wijzen eerder op cognitieve dissonantie.
Dat wordt verder bevestigd door te spreken over "een" "schijnbare" autochtoon; een duidelijke poging om de zaak te bagatelliseren. Ik zou met hetzelfde gemak selectief topics kunnen openen over misdrijven gepleegd door autochtone daders, ware het niet dat ik me niet zo verlaag dat ik hele bevolkingsgroepen stigmatiseer, generaliseer en bash.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |