Die fetishes etc etc mogen ze van mij in hun eigen kast houden. Belachelijk om dat openlijk te doen. De rest vind ik prima.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:33 schreef Marsenal het volgende:
Soms zie ik er beelden van en dan voelt het alsof het meer over fetishes en seks gaat dan over tokerantie richting andersgeaarden maar ze moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen.
En juist dat valt zeker bij de boot optocht zo mee! Is misschien een keertje gebeurd meer dan 20 jaar geleden. En wat er later op de avond in sommige clubs gebeurt heeft niemand verder last vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die fetishes etc etc mogen ze van mij in hun eigen kast houden. Belachelijk om dat openlijk te doen. De rest vind ik prima.
Ik had er dit jaar niet zo'n zin in. Maar meestal slenter ik ook wel ergens op de grachten rond, biertje erbij, beetje extravagant geklede vrouwen kijken enzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:45 schreef Ole het volgende:
Het is gewoon een leuk feest! Woon er middenin. Geen agressie of nare dingen. Laat iedereen lekker feestje bouwen!
En naar TS: Er zijn genoeg hetero feesten. Koningsdag, kermissen van alles!
Het is dat jij het zegt, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er geen provocerend bloot meer op de boten te zien is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:51 schreef Ole het volgende:
[..]
En juist dat valt zeker bij de boot optocht zo mee! Is misschien een keertje gebeurd meer dan 20 jaar geleden. En wat er later op de avond in sommige clubs gebeurt heeft niemand verder last van
Nou dat dus. Helaas voor Cave staat tribune daar..quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had er dit jaar niet zo'n zin in. Maar meestal slenter ik ook wel ergens op de grachten rond, biertje erbij, beetje extravagant geklede vrouwen kijken enzo.
Het is niet zo veel verschillend met Koningsdag eigenlijk op straat, die canal parade zie ik vaak niet eens.
Al lang niet meer. Is echt al 20 jaar geleden afgesproken. Maar is blijven hangen ergens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er geen provocerend bloot meer op de boten te zien is.
Ow, zullen ze leuk vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou dat dus. Helaas voor Cave staat tribune daar..
Nope. Kom er ook nauwelijks nog.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, zullen ze leuk vinden.
Al ben ik er al echt heel lang niet meer geweest.
Wij zijn ook, net, geen 18 meerquote:
Net niet!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn ook, net, geen 18 meer.
Wat scheelt het nouquote:
Nou OT dan.. De sfeer is gewoon goed. Ok beetje herrie maar moet kunnen om dit tijdstip.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat scheelt het nou.
Anyway, slowchat etc, ze modden nogal streng in KLB heb ik pas gemerkt.
Daarom, zoals ik zei, zelfs al negeer je die hele botenparade, het is gewoon druk, gezellig en met veel sexy mensen op straat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou OT dan.. De sfeer is gewoon goed. Ok beetje herrie maar moet kunnen om dit tijdstip.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |