Dit idd!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:45 schreef Ole het volgende:
Het is gewoon een leuk feest! Woon er middenin. Geen agressie of nare dingen. Laat iedereen lekker feestje bouwen!
En naar TS: Er zijn genoeg hetero feesten. Koningsdag, kermissen van alles!
Behalve dat ze in tuinen schijten, tegen gevels aan zeiken en lekker in steegjes staan te kontebonkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:45 schreef Ole het volgende:
Het is gewoon een leuk feest! Woon er middenin. Geen agressie of nare dingen. Laat iedereen lekker feestje bouwen!
Dat gebeurt hier helaas wekelijks. Millennials dit dat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Behalve dat ze in tuinen schijten, tegen gevels aan zeiken en lekker in steegjes staan te kontebonken
Hetero mensen hebben nooit hoeven strijden om wie zij zijn. Wij (ik neem aan dat je hetero bent) kunnen zonder nadenken hand in hand lopen over straat, elkaar zoenen etc. Anno 2026 worden er nog steeds LGBTQ mensen op straat aangevallen. Het is hun goed recht om te vieren wie zij zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:01 schreef incel het volgende:
Wat is dit nou nog steeds voor onzin joh? Je hebt toch ook geen Hetero Pride? Waarom zou je dan wel Gay Pride hebben?
Inderdaad, hetero's kunnen ook seks hebben in het openbaar, is me verteld hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier helaas wekelijks. Millennials dit dat.
Niet anders. En juist niet vandaag.
Vooroordelen...
Gebeurd laatste koningsdag!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inderdaad, hetero's kunnen ook seks hebben in het openbaar, is me verteld hoor.
Het gebeurt denk ik elk weekend welquote:
Wat lees ik hier johquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Behalve dat ze in tuinen schijten, tegen gevels aan zeiken en lekker in steegjes staan te kontebonken
Dat doen hetero's ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
zeg je volgende keer wel gedag tegen @Hetekip en mij?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:04 schreef Lulu888 het volgende:
Ik was gisteren nog in Amsterdam en ik kwam een man tegen in een leren hondenmasker, die was aangelijnd aan een hondenriem die werd vastgehouden door een leerling in een string en een politiepet. Ik vraag me werkelijk af wat de Gay Pride nog met homoseksualiteit te maken heeft. Ik sta volledig achter de rechten van mensen om te trouwen met wie ze willen, man, vrouw, transgender. Het maakt me allemaal werkelijk helemaal niks uit. Maar waarom wordt er op die Pride een bepaalde subcultuur zo enorm in het zonnetje gezet, alsof dat is waar homoseksualiteit werkelijk om draait? Waarom willen deze mensen geassocieerd worden met furries en otherkin en allerlei andere figuren, in plaats van te hameren op waar het werkelijk om gaat, namelijk acceptatie? Want ik denk niet dat er heel veel mensen in Nederland moeite zouden hebben met iemand die met iemand van hetzelfde geslacht is getrouwd. Als ik in mijn omgeving kijk, maakt het me ook echt werkelijk niks uit of een man make-up draagt of af en toe een rokje aantrekt. Maar op het moment dat de fetishcultuur zo gigantisch in het zonnetje wordt gezet, vraag ik me af of deze Pride niet haar doel voorbijschiet.
Het was een geile dag meesteres.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:47 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
zeg je volgende keer wel gedag tegen @:hetekip en mij?
Anders gaat het zweepje richting jou kontje
je deed het heel goed slaafje. zelfs jetten keek nog jaloers naar je.quote:
Dat gebeurt op een hetero feest ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dankjewel godinquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:52 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
je deed het heel goed slaafje. zelfs jetten keek nog jaloers naar je.
hoe is koningsdag en kermis een heterofeest?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:45 schreef Ole het volgende:
Nou net zoals de botenparade een feest is. Voor iedereenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoe is koningsdag en kermis een heterofeest?
oh dacht voor homo’s en lhbtq+quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou net zoals de botenparade een feest is. Voor iedereen
Nee hoor. Juist dit is voor iedereen. Nu is het feest in de Reguliers. Ook iedereen welkom hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh dacht voor homo’s en lhbtq+
gezelligquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee hoor. Juist dit is voor iedereen. Nu is het feest in de Reguliers. Ook iedereen welkom hoor.
Gay Pride?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:01 schreef incel het volgende:
Wat is dit nou nog steeds voor onzin joh? Je hebt toch ook geen Hetero Pride? Waarom zou je dan wel Gay Pride hebben? Lijkt me dan toch onnodig. Je bent gelijk of niet. Maar ze vinden dus dat ze niet gelijk zijn maar anders zijn want zij willen de Gay Pride zelf hebben. Ja dan help je jezelf ook niet heel erg mee he? Alsof mensen opeens meer voor homo acceptatie zouden zijn als je je als een homotje in het roze gaat kleden en met een dildo op straat gaat zwaaienJa dan hebben mensen echt zoiets van "oh wat leuk meer van dit graag"
Ik kan er echt met m'n kop niet bij. Vind het beetje hetzelfde als van die donkere mensen die zelf constant het verschil in huidskleur aan het aankaarten zijn
Vooral sneu voor degenen die je scheef aan kijken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:40 schreef DoubleDip het volgende:
Terechte klacht. Het is ridiculisering van niet-hetero personen. Die dat zelf grotendeels ook als karikatuur zien. Wel sneu als je scheef wordt aangekeken omdat een paar dorpsgekken overal regenbogen schijten dagenlang
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |