Mijn intens kwaadaardige uitingen van een dag of 2 geleden. Ik kan hiermee worden weggezet als psychotisch, instabiel en gevaarlijk. Dat ben ik pertinent niet, maar ik kan soms heel slecht omgaan met de realiteit zoals ik deze zou moeten beleven. Hiermee wil ik de tegenpartij dus niet absolven, maar mijn gedrag is terecht afgekeurd.quote:
Wat niet is kan nog komen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:26 schreef Armani XL het volgende:
Ondanks dat ik je aartsvijand ben vind ik dit twee duimpjes waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Excuses aanvaardt en daarmee is de kous af.Ik ben hier echt bizar content mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag wel, maar ik kies er zelf niet voor. Een beetje hetzelfde als mezelf voorstellen en een fatsoenlijk gesprekje aanknopen.quote:That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben hier echt bizar content mee.
[..]
Mag wel, maar ik kies er zelf niet voor. Een beetje hetzelfde als mezelf voorstellen en een fatsoenlijk gesprekje aanknopen.
Dan snap ik de klacht nietquote:Klacht: geen dagboek hebben
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:38 schreef vosss het volgende:
Knettergek deze man. Welkom op FOK!
Je voelt je hier vast heel erg thuis tussen ons.
Self induced. Ik zou het kunnen aanschaffen, maar mijn probleem is mezelf.quote:
Dat laatste wist ik alquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]bro, game recognises game. We zijn game.
[..]
Self induced. Ik zou het kunnen aanschaffen, maar mijn probleem is mezelf.
En je accepteert me voor wie ik ben. Dat is echte liefde, schoonheid.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En je accepteert me voor wie ik ben. Dat is echte liefde, schoonheid.
Dat is niet ondenkbaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:23 schreef Gibson88 het volgende:
Goed excuus om 'm weer lekker het pannetje uit te flippen
Het is aardsvijandquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:26 schreef Armani XL het volgende:
Ondanks dat ik je aartsvijand ben vind ik dit twee duimpjes waard
Mijn gare toetsenbord zegt van niet en daar doen we het maar mee. Je vijand kan zomaar eens je vriend worden en zo zit deze wereld in elkaar.quote:
Dat klopt, maar ik waardeer het dat ik niet direct word afgeserveerd. Ik zal het sommige types niet vergeven dat ze hebben gezegd dat ik "het hart op de goede plek heb", want dat heb ik helemaal niet. Ik ben anders en ik wil wel begrijpen, maar ga dat niet doen als ik dwars word gezeten. Bedankt voor deze post maatje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:21 schreef Näsenbar het volgende:
Onze vriend Sebbe heeft een gebruiksaanwijzing maar hij is een goede man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |