Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:36 schreef opgebaarde het volgende:
De les: op een forum niet schriftelijk maar fysiek agressief worden.
Excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb me van de week weer behoorlijk laten gaan, omdat ik echt heel erg boos was. Dat ventileer ik dan graag verbaal, omdat ik het daarmee ook uiting kan geven en dan ben ik het daarna weer even kwijt. Ik had dit niet zo op jullie bordje mogen schuiven.
Nogmaals mijn excuses.
Oeiii, ik moet diep in de buidel tasten merk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:27 schreef Draxx het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Ik eis nu ook herstelbetalingen aan forumleden die je posts hebben gelezen en een flinke donatie aan FOK!.
Nee dat hoeft niet, hij eist dat. Maar die eisen gaan we niet inwilligen. Tenzij hij Boudewijn IV is. Maar dat is hij niet.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oeiii, ik moet diep in de buidel tasten merk ik.
Uitgegeven puntjes zijn weg. We willen geen investeringen doen met een bepaald eindplan. We zijn elke keer weer wie we zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:11 schreef Dikkepaap het volgende:
Lekker puntjes scoren om ze straks weer uit te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |