Je moeder?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 03:28 schreef Invisibli het volgende:
Beter een DkK dan de WW.
Een WibraWipper: volslanke dame die koopjes afloopt en in bakken graait voor een witgrijze bh en oversized onefitsall unisex onderbroek.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:39 schreef Bart2002 het volgende:
Hier groeit iets moois...Zal Cupfighter toch de choosen one zijn die de Feeks weet te temmen?
U leest het hier. Wordt vervolgd.
Met zo'n corrigerende strakke zwarte broek er overheen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 03:28 schreef Invisibli het volgende:
oversized onefitsall unisex onderbroek.
Ik ben geen DKK.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Tinder en bumble stikt van de dille en kamille kutten, die swipe ik allemaal weg, dus dan blijven automatisch alleen nog buitenlandse vrouwen over. Nederlandse vrouwen nemen zijn over het algemeen zo ontzettend bewust en nemen zichzelf zo gruwelijk serieus, je zal er maar mee in een relatie zitten, lijkt me dodelijk vermoeiend. Niet gek ook dat de burnouts door het dak schieten
Niet letterlijk allemaal natuurlijk, maar je moet wel goed zoekenquote:
Ik zou daar wel een livestream van willen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:04 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Niet letterlijk allemaal natuurlijk, maar je moet wel goed zoeken
Ik zou een keer voor de grap een date moeten proberen te regelen met zo'n type en dan gewoon keihard gaan trollen op die date
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |