Ja en op de een of andere manier is half Bumble obsessed met die DKK's die die mannen allemaal in een open relatie dwingt. Dat krijg je ervan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:05 schreef HeatWave het volgende:
Soms komt er best een grappig topic.
Herkenbaar als Amsterdammer.
Hier in Utrecht ook absoluut.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:05 schreef HeatWave het volgende:
Soms komt er best een grappig topic.
Herkenbaar als Amsterdammer.
Dat zijn dan ook geen mannen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:06 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ja en op de een of andere manier is half Bumble obsessed met die DKK's die die mannen allemaal in een open relatie dwingt. Dat krijg je ervan.
Oh dat zeker, geniale zet geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:07 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Hier in Utrecht ook absoluut.
Ze hebben ook allemaal die linnen kuttas van Dille en Kamille![]()
Die hebben hun marketing goed gedaan.
Ik koop alles online van de Lush want ik krijg hoofdpijn in die winkel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat zeker, geniale zet geweest.
Al heb ik persoonlijk nog meer een hekel aan Lush, maar das een trauma.
Ik beb een gamer die van Terminator houdt én zich heel vrouwelijk kleedt, maar mannen zijn onzeker van slimme vrouwen. De Dille en Kamillekut zegt gelukkig niet zoveelnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:07 schreef LXIV het volgende:
Op zich best wel ok-vrouwen dus.. beter dan gemiddeld
Toch gekocht zeker?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:30 schreef Mikeytt het volgende:
De enige klacht op de Dille en Kamille is de tandenborstel die ze verkopen. Dat mag geen tandenborstel heten!!
Nee, natuurlijk niet. Ik poets niet vintage, alleen elektrisch.quote:
Liever een DKK dan zo'n shag rokende, red bull drinkende teef die naar negermuziek luistert idd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:07 schreef LXIV het volgende:
Op zich best wel ok-vrouwen dus.. beter dan gemiddeld
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:14 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik beb een gamer die van Terminator houdt én zich heel vrouwelijk kleedt, maar mannen zijn onzeker van slimme vrouwen. De Dille en Kamillekut zegt gelukkig niet zoveeln
Dat betwijfel ik. De dames van Dille en Kamille doen vast niet anders dan lullen en zeiken aan je kop.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:14 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik beb een gamer die van Terminator houdt én zich heel vrouwelijk kleedt, maar mannen zijn onzeker van slimme vrouwen. De Dille en Kamillekut zegt gelukkig niet zoveeln
Jij klinkt dan weer wat beneden-gemiddeldquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:14 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Niet teveel sleutelwoorden anders opent ze er een topic overquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:39 schreef Näsenbar het volgende:
Klinkt als een prima dame die TS in de OP omschrijft.
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om zulke gezonde en gelukkige vrouwen te zien als je zelf zit te gamen/FOK!en en je je vettige chipshandjes afveegt aan een oversized anime shirt van temu.
Oh nee, niet gamen! 😂quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:39 schreef Näsenbar het volgende:
Klinkt als een prima dame die TS in de OP omschrijft.
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om zulke gezonde en gelukkige vrouwen te zien als je zelf zit te gamen/FOK!en en je je vettige chipshandjes afveegt aan een oversized anime shirt van temu.
Mocht je willen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij klinkt dan weer wat beneden-gemiddeld
Lullen over macrobiotische meuk, maar ze hebben zelden hoge eisen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. De dames van Dille en Kamille doen vast niet anders dan lullen en zeiken aan je kop.
Als jij niet zoveel liep te zeiken, had je wellicht potentie. Helaas nu vergane glorie.
Dat zijn de Shaniquas.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:56 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Liever een DKK dan zo'n shag rokende, red bull drinkende teef die naar negermuziek luistert idd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |