Die kutblagen hebben ook altijd namen als Fee en Boet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:21 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Geen bonuskind willen hebben van een dilf
Vernoemd naar de FEBO denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:22 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Die kutblagen hebben ook altijd namen als Fee en Boet.
Faye en Beauquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:23 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Vernoemd naar de FEBO denk ik
En als die mannen nou oudere jongens hebben die jou ook graag willen batsen? Win-winquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef Lulu888 het volgende:
Mijn datingpool bestaat uit de mannen met wie ík gelukkig kan worden. Een man met kinderen hoort daar simpelweg niet bij.
Zal wel een kutpartner zijn dan. Wie kiest er bewust voor driehoog achter in een studio wonen met 3 kidsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:22 schreef GerryDV het volgende:
Je kan in heel je verhaal de woorden man en vrouw omdraaien en dan is het nog veel realistischer. Een man houdt zelfs na kinderalimentatie vaak nog veel meer geld over dan met het onderhouden van een vrouw. En een stuk minder gezeik aan je hoofd dus staan over het algemeen relaxter in het leven. Verder is het vaak de keuze van een vrouw om een man te dumpen hoor.
Bahquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En als die mannen nou oudere jongens hebben die jou ook graag willen batsen? Win-win
En nee dit is letterlijk mijn ervaring geweest met single vaders, nooit meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:22 schreef GerryDV het volgende:
Je kan in heel je verhaal de woorden man en vrouw omdraaien en dan is het nog veel realistischer. Een man houdt zelfs na kinderalimentatie vaak nog veel meer geld over dan met het onderhouden van een vrouw. En een stuk minder gezeik aan je hoofd dus staan over het algemeen relaxter in het leven. Verder is het vaak de keuze van een vrouw om een man te dumpen hoor.
Bahquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En als die mannen nou oudere jongens hebben die jou ook graag willen batsen? Win-win
Men doet alsof scheiden traumatisch is maar die blagen gaan 2x op vakantie en vieren 2x hun verjaardagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik haatte vroeger ook kinderen met gescheiden ouders. Wil je een keer afspreken: "nee ik ben dit weekend bij mn vader". Of als je iets uitleent: "shit ik heb dat bij m'n vader laten liggen". Altijd gezeur, afstand houden van zulke kinderen!
Extreem zuur.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:27 schreef SoS87 het volgende:
Deze ts is een beetje zuur. Een beetje maar.
Een vrouw die zich aan alles van haar man gaat irriteren om de kleinste dingen, de hele dag met vriendinnen aan het co-rumineren is en denkt dat ze het zelfstandig en vrij beter heeft, zeker met alle toeslagen, en daaron door haar omgeving alleen maar bevestiging krijgt. En het vervelend vind dat haar man intimiteit nodig heeft terwijl ze zelf daarin allang afgehaakt is. De meeste single moeders zijn nou niet echt hoofdprijzen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:25 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Zal wel een kutpartner zijn dan. Wie kiest er bewust voor driehoog achter in een studio wonen met 3 kids
Ik vind seks gewoon dagelijks onderhoud, maar dat ter zijde.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:28 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Een vrouw die zich aan alles van haar man gaat irriteren om de kleinste dingen, de hele dag met vrienden aan het co-rumineren is en denkt dat ze het zelfstandig en vrij beter heeft, zeker met alle toeslagen, en daaron door haar omgeving alleen maar bevestiging krijgt. En het vervelend vind dat haar man intimiteit nodig heeft terwijl ze zelf daarin allang afgehaakt is. De meeste single moeders zijn nou niet echt hoofdprijzen.
Dat is vrij zeldzaam. Als meer vrouwen zo zouden denken zouden er denk ik de helft minder mensen uit elkaar gaan. Een man kan enorm veel verdragen als er in ieder geval frequent genoeg de druk van de ketel mag.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:29 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik vind seks gewoon dagelijks onderhoud, maar dat ter zijde.
Ik ken zo'n stel die zijn allebei achter in de 20 en hebben dik 8 jaar een relatie. Die gozer mag blij zijn als hij er 1 keer in de 3 weken overheen mag maar wel elke dag gezeik aanhoren over nieuwe 'superfoods' en dat soort bullshit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:31 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat is vrij zeldzaam. Als meer vrouwen zo zouden denken zouden er denk ik de helft minder mensen uit elkaar gaan. Een man kan enorm veel verdragen als er in ieder geval frequent genoeg de druk van de ketel mag.
Dat idd. En er wordt gedaan alsof vrouwen het gezin dragen maar de meesten werken max 16 uur en doen even gauw het huishouden (als ze dat al doen) en liggen de rest van de week uren op de bank te TikTokken, en af en toe op de kinderen letten. En als de man dan na een dag hard werken thuiskomt wordt er nog heel veel verwacht en gedaan alsof ze het de hele dag zo bizar druk hebben gehad en uitgeput zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:33 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik ken zo'n stel die zijn allebei achter in de 20 en hebben dik 8 jaar een relatie. Die gozer mag blij zijn als hij er 1 keer in de 3 weken overheen mag maar wel elke dag gezeik aanhoren over nieuwe 'superfoods' en dat soort bullshit.
Je kiest zelf voor een dille en kamillekut.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:33 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik ken zo'n stel die zijn allebei achter in de 20 en hebben dik 8 jaar een relatie. Die gozer mag blij zijn als hij er 1 keer in de 3 weken overheen mag maar wel elke dag gezeik aanhoren over nieuwe 'superfoods' en dat soort bullshit.
Kinderen willen 😂quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:49 schreef LXIV het volgende:
Mannen die op hun 40-ste nog geen enkele vrouw bevrucht hebben zijn meestal 2e categorie.
Als ze vreemd willen gaan doen ze het toch. Ook bij 3x per dag seksquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:31 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat is vrij zeldzaam. Als meer vrouwen zo zouden denken zouden er denk ik de helft minder mensen uit elkaar gaan. Een man kan enorm veel verdragen als er in ieder geval frequent genoeg de druk van de ketel mag.
Je wil ze de kost niet geven bij hoeveel huwelijken/relaties het gezeik begint zodra de man hierdoor gefrustreerd raakt, meer tijd in werk gaat steken, minder binding met zijn partner voelt, daling van testosteron en endorfine, etc. etc.
Wat dan? Op zeker moment is ‘reizen’, interieur, ‘wonenz’ , festivals ook niks meer dan leegte.quote:
Klinkt als een Dille en Kamillekut. Ik ga 1x per jaar op vakantie, vind festivals geen zak aan, en mijn interieur komt van de Ikea.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat dan? Op zeker moment is ‘reizen’, interieur, ‘wonenz’ , festivals ook niks meer dan leegte.
De gemiddelde single vader lijkt ook eerder op Homer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
9 van de 10 keer gaat het uit omdat de vrouw viesdik is geworden en de benen niet wijd meer doet als die gozer zn paal er al van overeind krijgt
En nou gaat hij vreemd met een collega al 3 weken die hij elke dag na het werk stiekem ziet en binnen nu en een maand zet hij een punt achter zijn huidige relatie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:36 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat idd. En er wordt gedaan alsof vrouwen het gezin dragen maar de meesten werken max 16 uur en doen even gauw het huishouden (als ze dat al doen) en liggen de rest van de week uren op de bank te TikTokken, en af en toe op de kinderen letten. En als de man dan na een dag hard werken thuiskomt wordt er nog heel veel verwacht en gedaan alsof ze het de hele dag zo bizar druk hebben gehad en uitgeput zijn.
Ik denk niet de enige. Maar mijn tolerantie voor absurditeit is niet maatgevend. Kan er goed om lachen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef spickel het volgende:
Ben ik de enige, of hebben jullie dames ook de behoefte om deze user met de haren over straat te trekken. Hoe kan je een user blokkeren?
80% van de scheidingen wordt geïnitieerd door de vrouw en als er kinderen bij betrokken zijn is de vrouw als initiator bijna 70%quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef Lulu888 het volgende:
Het eerste wat ik me altijd afvraag is: hoe is het in hemelsnaam zo misgegaan dat je relatie stukliep terwijl er kinderen waren? De meeste vrouwen die ik ken, doen er namelijk alles aan om een gezin bij elkaar te houden.
Nee, niet dat hij nou zo'n feestnummer is ofzo maar dat gezeik de hele dag jonge. Dan staat de tv te hard dit is niet goed dat is niet goed. Ja vind je het gek.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:49 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Je kiest zelf voor een dille en kamillekut.
Ben jij wel helemaal lekker??quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef Lulu888 het volgende:
Er is maar weinig dat ik zo onaantrekkelijk vind als single mannen met kinderen. Het eerste wat ik me altijd afvraag is: hoe is het in hemelsnaam zo misgegaan dat je relatie stukliep terwijl er kinderen waren? De meeste vrouwen die ik ken, doen er namelijk alles aan om een gezin bij elkaar te houden. Als het dan toch eindigt, is dat vaak omdat vader er een zooitje van maakte of omdat moeder hem zó zat was dat ze nog liever klein ging wonen dan nog langer met hem samen te zijn.
Op datingapps maken ze het vervolgens ook nog eens erger. "Trotse papa van een prinsesje." "Mijn kinderen zijn mijn alles." Prima, maar als je kinderen je alles zijn, waarom ben je dan überhaupt aan het daten? Je zoekt dan geen gelijkwaardige relatie, maar iemand die genoegen neemt met de tijd die overblijft.
En dan is er nog de ex. Jij denkt een leuke date of vakantie gepland te hebben, maar één telefoontje dat de kleine koorts heeft en alles kan worden afgeblazen. Uiteindelijk bepaalt de ex wanneer jij je partner ziet. Dat lijkt me eerder een driehoeksverhouding dan een nieuwe relatie.
Financieel word ik er ook niet enthousiast van. Ik zie mannen die honderden euro's per maand kwijt zijn aan alimentatie, sportclubs, vakanties en allerlei extra's voor de kinderen, maar vervolgens geen fatsoenlijk etentje kunnen betalen. Dat vooruitzicht spreekt me eerlijk gezegd totaal niet aan.
En ja, ik krijg ook spontaan jeuk van mannen die met zo'n draagzak voor hun buik lopen alsof ze een zeepaardje zijn. Iedereen moet vooral doen waar hij gelukkig van wordt, maar ik vind het allesbehalve aantrekkelijk.
Wat ik misschien nog minder begrijp, is waarom iemand er vrijwillig voor kiest om zich in een bestaand gezin te voegen. Je zet jezelf automatisch op de tweede, derde of vierde plaats. Jouw plannen, jouw wensen en jouw relatie zijn altijd ondergeschikt aan de kinderen en de ex die voor altijd in beeld blijft.
Dan zeggen mensen altijd: "Maar zo maak je je datingpool wel heel klein." Nee. Mijn datingpool bestaat uit de mannen met wie ík gelukkig kan worden. Een man met kinderen hoort daar simpelweg niet bij. Dat maakt mijn keuze misschien kleiner, maar wel een stuk beter.
Dit past niet bij haar wereldbeeld. Want bij haar loopt iedere vent wegquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:10 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker??
70% van alle scheidingen word geïnitieerd door de vrouw....
dat is het enige?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef spickel het volgende:
Ben ik de enige, of hebben jullie dames ook de behoefte om deze user met de haren over straat te trekken.
volgens mij kan dat alleen als je een abo hebtquote:Hoe kan je een user blokkeren?
Ik ben ingehuurd doorFOK om jullie een abbo aan te smeren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het enige?
[..]
volgens mij kan dat alleen als je een abo hebt
Tsja, moet je geen domme dozen daten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:06 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Nee, niet dat hij nou zo'n feestnummer is ofzo maar dat gezeik de hele dag jonge. Dan staat de tv te hard dit is niet goed dat is niet goed. Ja vind je het gek.
Of dat na 15 jaar nog zo is moet nog blijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:29 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik vind seks gewoon dagelijks onderhoud, maar dat ter zijde.
Zo kun je het ook omschrijven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
9 van de 10 keer gaat het uit omdat de vrouw viesdik is geworden en de benen niet wijd meer doet als die gozer zn paal er al van overeind krijgt
De meeste vrouwen die ik ken veranderen in bazige uber super bitches die hun man als kruiwagen gebruiken als ze eenmaal onder de plak zitten. Vooral Nederlandse vrouwen. Vieze schijnheilige verwende nesten zijn het.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef Lulu888 het volgende:
De meeste vrouwen die ik ken, doen er namelijk alles aan om een gezin bij elkaar te houden.
Dat is alleen voorbehouden aan de top 20% alfamannetjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 01:24 schreef Dikkepaap het volgende:
Gewoon als een geil beest er op los neuken en overal ter wereld kinderen verwekken. Denken dat je daarvoor een relatie nodig hebt is absurd.
Ik vraag me werkelijk af hoe het kan dat de mythe van de twintig procent alpha-mannen zo hardnekkig is binnen de manosphere. Iedereen die simpelweg naar buiten kijkt, ziet mannen die op bijna alle vlakken helemaal niet uitzonderlijk aantrekkelijk zijn en die toch een echtgenote hebben die vaak zelfs knapper is dan zijzelf. Op televisie wordt dit archetype al decennialang uitgewerkt. Denk aan Homer Simpson, Peter Griffin en talloze andere mannelijke personages die een partner hebben die, volgens de logica van de manosphere, moeiteloos voor een veel aantrekkelijkere man zou kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is alleen voorbehouden aan de top 20% alfamannetjes
Als ik je topics zo volg, stort je je hele ziel en zaligheid over ons uit. Ik heb zitten googelen op je nickname, maar het hele internet staat er helemaal vol mee, facebook, veel forums.... Je bent er maar druk mee.quote:
Oh ja, welke nickname?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:51 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Als ik je topics zo volg, stort je je hele ziel en zaligheid over ons uit. Ik heb zitten googelen op je nickname, maar het hele internet staat er helemaal vol mee, facebook, veel forums.... Je bent er maar druk mee.
Lulu888, allemaal Engelstalig. Viva heb ik gemist. Mikett zwerf ook overal rond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:00 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Oh ja, welke nickname?
Dat ik mijn gedachten spui op Viva is algemeen bekend. En?
En seks wordt ingezet als drukmiddelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die ik ken veranderen in bazige uber super bitches die hun man als kruiwagen gebruiken als ze eenmaal onder de plak zitten. Vooral Nederlandse vrouwen. Vieze schijnheilige verwende nesten zijn het.
Jij denkt dat ik alle Lulus op het internet ben?😂quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:02 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Lulu888, allemaal Engelstalig. Viva heb ik gemist. Mikett zwerf ook overal rond.
Nou, als je zo'n specifieke nickname hebt..... Is wel erg toevallig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:06 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik alle Lulus op het internet ben?😂
Prima, ik ben elke Lulu888.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:11 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nou, als je zo'n specifieke nickname hebt..... Is wel erg toevallig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |