quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik voorspel flinke nattigheid in het najaar
Is wel veel water nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik voorspel flinke nattigheid in het najaar
Het zou wel goed zijn, als het flink ging regenen.quote:
het is nooit voor iedereen goed, de een houdt van de zon de ander van sneeuwquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn, als het flink ging regenen.
Maarja, dan komt daar weer geklaag over
Ik heb liever warmte dan sneeuw.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het is nooit voor iedereen goed, de een houdt van de zon de ander van sneeuw
Ik weet het, jij bent een warmte man.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb liever warmte dan sneeuw.
Dan wordt je deze zomer goed verwend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb liever warmte dan sneeuw.
Wat?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:31 schreef kree het volgende:
ney iyereesert me wel rest ai te lijjstere? mening over.
ik ga niet eens moeite nemen om het te begrijpen als die zelf geen moeite neemt om een duidelijke zin te formulerenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga niet eens moeite nemen om het te begrijpen als die zelf geen moeite neemt om een duidelijke zin te formuleren
Ik kan de helft maar begrijpen van zijn post berichtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga niet eens moeite nemen om het te begrijpen als die zelf geen moeite neemt om een duidelijke zin te formuleren
Ja dat is niet best die droogtequote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan wordt je deze zomer goed verwend.
Op zich vind ik deze zomer ook wel heel prima, alleen wel zorgelijk de droogte
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:59 schreef Lovely het volgende:
Stomme muggen in huis, sla er 3 dood komen er weer 4 bij
Het valt nu wel mee maar als ik even de deur openlaat zijn er zo weer 2 binnen inderdaad. Maar de vliegenmepper ligt hier onder handbereik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had er nooit zoveel last van,hooguit 1 of 2..
Tja die heb ik ook hier liggen,maar zodra je die pakt zijn ze gevlogen hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt nu wel mee maar als ik even de deur openlaat zijn er zo weer 2 binnen inderdaad. Maar de vliegenmepper ligt hier onder handbereik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |