abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8748501
oftewel: het moment waarbij jke het dichst bij dierenmishandeling bent gekomen, en alleen je goed fatsoen je tegenhield:

De mijne: ik loop met mijn zeer lieve en gehoorzame hond over de Groningse steppe ....niks aan de hand totdat mijnheer de ongecastreerde reu een loopse teef ruikt NET voordat we naar huis moeten.... We hadden haast, want ik moest nog werken. Hij is een UUR compleet van de wereld geweest: rennen, niet luisteren, weglopen....ik was echt woest, en had alleen nog maar plannen om hem af te maken . Maar toen hij eindelijk kwam was hij zo uitgeput dat ik hem de auto moest indragen.. , kon ik niet eens meer lekker slaan (niet dat ik dat echt zou doen) . Deze actie gaat hem trouwens wel zijn ballen kosten

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 27 februari 2003 @ 12:24:32 #2
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_8748528
Misschien moet je je hond inruilen tegen een cavia of een kanarie, dat scheelt je werk en ergernissen....
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_8748531
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:23 schreef Catootje het volgende:
oftewel: het moment waarbij jke het dichst bij dierenmishandeling bent gekomen, en alleen je goed fatsoen je tegenhield:

De mijne: ik loop met mijn zeer lieve en gehoorzame hond over de Groningse steppe ....niks aan de hand totdat mijnheer de ongecastreerde reu een loopse teef ruikt NET voordat we naar huis moeten.... We hadden haast, want ik moest nog werken. Hij is een UUR compleet van de wereld geweest: rennen, niet luisteren, weglopen....ik was echt woest, en had alleen nog maar plannen om hem af te maken . Maar toen hij eindelijk kwam was hij zo uitgeput dat ik hem de auto moest indragen.. , kon ik niet eens meer lekker slaan (niet dat ik dat echt zou doen) . Deze actie gaat hem trouwens wel zijn ballen kosten

Zoek dan ook een trouw vriendje!

ow, je hond bedoel je

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_8748540
nou nou .... ben blij dat je er ff uitbent met dat mooie weer?
onder
pi_8748582
Koop dan ook geen hond als je er niet mee om kan gaan.
123
pi_8748605
Nog nooit, als ik een dier een tik geef voel ik me altijd meteen schuldig.....
;)
pi_8748606
Toen mijn kat "Pluis" de chinchilla "Timmy" zodanig mishandeld en verwond had, in een poging om hem op te eten, dat -ie overleed (de chinchilla dus)

Gebeurde onder een drempel-loze deur door, dus een kiertje van pak em beet 5 cm.

Toen kon ik de kat ook wel zijn nek omdraaien, en moest ik mezelf wel blijven vertellen dat het instinctmatig gebeurde... Heb het beest maar effe onder de douche gezet om af te koelen....

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_8748617
Stel je voor dat ze jouw ballen eraf halen elke keer
als jij een mooie vrouw ziet en wild word Arme hond
pi_8748669
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:29 schreef Fendy het volgende:
Toen mijn kat "Pluis" de chinchilla "Timmy" zodanig mishandeld en verwond had, in een poging om hem op te eten, dat -ie overleed (de chinchilla dus)

Gebeurde onder een drempel-loze deur door, dus een kiertje van pak em beet 5 cm.

Toen kon ik de kat ook wel zijn nek omdraaien, en moest ik mezelf wel blijven vertellen dat het instinctmatig gebeurde... Heb het beest maar effe onder de douche gezet om af te koelen....

ja psies: je weet dat het instincten zijn, je weet dat het niet eens ongehoorzaamheid is..maar mien god wat word ik soms boos op me beessies (instinct of niet).....wel weet ik dat het bij honden vaak geen zin heeft om kwaad te worden, tenzij je zeker weet dat hij psies weet wat je bedoeld. Ik bedoel, na een uur roepen en bezorgd zijn kwam ie wel dus sjitterdesjit: hij kwam op commando, en dus mag je niet kwaad worden want anders komt ie volgende keer helemaaal niet meer.
DANYEL EN THIJS
  donderdag 27 februari 2003 @ 12:34:27 #10
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_8748687
haha schitterend!
altijd leuk dit soort verhalen!!!
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_8748719
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:34 schreef Hells_Angel het volgende:
haha schitterend!
altijd leuk dit soort verhalen!!!
Ja lach maar, maar het is volgens mij iets dat iedereen met dieren (of kinderen) begrijpt: je houdt van ze, je zal ze nooit wat aandoen maar er zijn van die dagen dat er een luikje in je hoofd opengaat met oerinstincten Dat je ze wil opvreten...
DANYEL EN THIJS
  donderdag 27 februari 2003 @ 12:39:37 #12
16801 Orkaantje
I aM an Evil MotherFucker
pi_8748761
loslopen ??? die dingen moeten toch altijd aan de lijn ???

eigen schuld dus

Liefde is het eerste sprookje wat eindigt met er was eens
  donderdag 27 februari 2003 @ 12:39:40 #13
47350 Gaya
ik wil een peuk!!!!!!!!
pi_8748765
Toen de hond er midden in de nacht vandoor ging en mijn vrien en ik haar uit de bloembakken van het gemeentehuis 3 km verderop konden plukken. Dat was op zich niet zo heel erg behalve dan dat ze een nest van 8 pups had liggen. Was ook de reden dat ze wegliep want ze vond de pups maar niks, maar ook dat was haar eigen keuze, merouw was op vrijersvoeten geweest en zwanger thuis gekomen. Maar ik heb de ultime wraak. een van haar dochters woont nu naast ons en daar moet ze elke dag mee spelen. Vind ze niet leuk (ik heb een beetje rare hond)
niemand sterft aan liefde...maar om alles er omheen
pi_8748776
sja toen ik 2 dagen net nieuwe schoenen had en dan valt thuis de hond me aan en hapt in mn voet......met als gevolg een paar leuke gaten in de schoen
dan word je wel ff kwaad ja op dat kutbeest
Nobody fucks with The Jesus
  donderdag 27 februari 2003 @ 12:42:24 #15
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_8748806
1 woord:

riem

What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
pi_8748807
wij hebben een vissenkom en 2 katten, dus toen ik voor de zoveelste keer thuis kwam en overal door het huis waterplantjes en half dode vissen tegen kwam kreeg ik toch wel de neiging om die beesten te wurgen
  donderdag 27 februari 2003 @ 12:46:36 #17
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_8748872
Fijn he? een huisdier.
Er gaat niks boven Urk
pi_8748990
Ik heb zoveel van die momenten:

-Kom je in de keuken, zit de kat aan je dure kipfilet te likken
-Kom je thuis, hebben ze de 25 kilozak met kattengrit opengeklauwd en ligt de zooi overal door het huis heen
-Wil je op de bank zitten, hebben ze erop gepiest (leren bank)
-Wil je je bed instappen, ligt er een hoop kattenstront (arm beestje was aan de diarree en kon het niet ophouden, normaal is ie zindelijk)
-Heb je net je ene lens in, zie je je kat je andere lens naar binnen werken

pi_8752816
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:53 schreef lamaris het volgende:
-Heb je net je ene lens in, zie je je kat je andere lens naar binnen werken
Formidabel!!!

mijne:
-toen ik 's morgens beneden kwam en het hamsterhok kapot was en de hamsters beiden dood waren, terwijl ik poes nog nooit zo gelukkig had gezien...
-als ze weereens een rondlsingerend maar belangrijk papiertje gebruiken als kattenbak
-Als ik een bosje bloemen neerzet ze vervolgens niet weten hoe hard ze op de vaas moeten duiken en de bloemen moeten opvreten om ze vrij snel daarna door het hele huis weer uit te moeten kotsen.

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8752843
Kat s' ochtends. Ik heb haast. Kat zit in de achterkamer (ze verhaart HEEL erg..). Ik doe de deur even open om een slokje water te pakken, ze schiet er uit, rent naar boven, gaat onder bed, en komt er niet meer onderuit..

Te laat voor de bus, laat op het werk...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')