De mijne: ik loop met mijn zeer lieve en gehoorzame hond over de Groningse steppe ....niks aan de hand totdat mijnheer de ongecastreerde reu een loopse teef ruikt NET voordat we naar huis moeten.... We hadden haast, want ik moest nog werken. Hij is een UUR compleet van de wereld geweest: rennen, niet luisteren, weglopen....ik was echt woest, en had alleen nog maar plannen om hem af te maken
. Maar toen hij eindelijk kwam was hij zo uitgeput dat ik hem de auto moest indragen..
, kon ik niet eens meer lekker slaan (niet dat ik dat echt zou doen) . Deze actie gaat hem trouwens wel zijn ballen kosten
quote:Zoek dan ook een trouw vriendje!
Op donderdag 27 februari 2003 12:23 schreef Catootje het volgende:
oftewel: het moment waarbij jke het dichst bij dierenmishandeling bent gekomen, en alleen je goed fatsoen je tegenhield:De mijne: ik loop met mijn zeer lieve en gehoorzame hond over de Groningse steppe
....niks aan de hand totdat mijnheer de ongecastreerde reu een loopse teef ruikt NET voordat we naar huis moeten.... We hadden haast, want ik moest nog werken. Hij is een UUR compleet van de wereld geweest: rennen, niet luisteren, weglopen....ik was echt woest, en had alleen nog maar plannen om hem af te maken
. Maar toen hij eindelijk kwam was hij zo uitgeput dat ik hem de auto moest indragen..
, kon ik niet eens meer lekker slaan (niet dat ik dat echt zou doen) . Deze actie gaat hem trouwens wel zijn ballen kosten
ow, je hond bedoel je
Gebeurde onder een drempel-loze deur door, dus een kiertje van pak em beet 5 cm.
Toen kon ik de kat ook wel zijn nek omdraaien, en moest ik mezelf wel blijven vertellen dat het instinctmatig gebeurde... Heb het beest maar effe onder de douche gezet om af te koelen....
quote:ja psies: je weet dat het instincten zijn, je weet dat het niet eens ongehoorzaamheid is..maar mien god wat word ik soms boos op me beessies (instinct of niet).....wel weet ik dat het bij honden vaak geen zin heeft om kwaad te worden, tenzij je zeker weet dat hij psies weet wat je bedoeld. Ik bedoel, na een uur roepen en bezorgd zijn kwam ie wel
Op donderdag 27 februari 2003 12:29 schreef Fendy het volgende:
Toen mijn kat "Pluis" de chinchilla "Timmy" zodanig mishandeld en verwond had, in een poging om hem op te eten, dat -ie overleed (de chinchilla dus)Gebeurde onder een drempel-loze deur door, dus een kiertje van pak em beet 5 cm.
Toen kon ik de kat ook wel zijn nek omdraaien, en moest ik mezelf wel blijven vertellen dat het instinctmatig gebeurde... Heb het beest maar effe onder de douche gezet om af te koelen....
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:34 schreef Hells_Angel het volgende:
haha schitterend!
altijd leuk dit soort verhalen!!!
eigen schuld dus
-Kom je in de keuken, zit de kat aan je dure kipfilet te likken
-Kom je thuis, hebben ze de 25 kilozak met kattengrit opengeklauwd en ligt de zooi overal door het huis heen
-Wil je op de bank zitten, hebben ze erop gepiest (leren bank)
-Wil je je bed instappen, ligt er een hoop kattenstront (arm beestje was aan de diarree en kon het niet ophouden, normaal is ie zindelijk)
-Heb je net je ene lens in, zie je je kat je andere lens naar binnen werken
quote:Formidabel!!!
Op donderdag 27 februari 2003 12:53 schreef lamaris het volgende:
-Heb je net je ene lens in, zie je je kat je andere lens naar binnen werken
mijne:
-toen ik 's morgens beneden kwam en het hamsterhok kapot was en de hamsters beiden dood waren, terwijl ik poes nog nooit zo gelukkig had gezien...
-als ze weereens een rondlsingerend maar belangrijk papiertje gebruiken als kattenbak
-Als ik een bosje bloemen neerzet ze vervolgens niet weten hoe hard ze op de vaas moeten duiken en de bloemen moeten opvreten om ze vrij snel daarna door het hele huis weer uit te moeten kotsen.
Te laat voor de bus, laat op het werk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |