Maakt niet uit, dat was goed geweest voor Oekraine, al hadden ze ander half jaar nodig. en uit eindelijk zou dat ook goed zijn voor de EU.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:22 schreef Mikeytt het volgende:
Lekker boeiend of ze die raketjes zouden krijgen. Zou nog jáááren duren, en ik neem aan dat de oorlog dan allang voorbij is voordat de eerste raket geproduceerd wordt.
Moeten zij weten. Ik wil weten of het goed is voor Nederland.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:23 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat was goed geweest voor Oekraine,
Nee hoor, zou alleen voor meer destabilisatie zorgen.quote:al hadden ze ander half jaar nodig. en uit eindelijk zou dat ook goed zijn voor de EU.
Hoezo, er is een tekort aan die dingen dus het zou handig zijn als die ook in de EU gemaakt kunnen worden toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moeten zij weten. Ik wil weten of het goed is voor Nederland.
[..]
Nee hoor, zou alleen voor meer destabilisatie zorgen.
Oekraïne is geen EU en gaat dat ook nooit worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:27 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Hoezo, er is een tekort aan die dingen dus het zou handig zijn als die ook in de EU gemaakt kunnen worden toch.
Zorgt enkel voor nog meer aanvallen, wat verder niet relevant is zodra de Donbas rechtmatig onder de Russische Federatie zal vallen.quote:En waarom zou dat voor meer destabilisatie zorgen.
KOEKKOEKquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oekraïne is geen EU en gaat dat ook nooit worden.
[..]
Zorgt enkel voor nog meer aanvallen, wat verder niet relevant is zodra de Donbas rechtmatig onder de Russische Federatie zal vallen.
Met die user in gesprek gaan over Oekraine heeft weinig zin. Bespaar je de moeite.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
KOEKKOEK
https://commission.europa(...)ards-eu-accession_nl
https://nl.wikipedia.org/wiki/Memorandum_van_Boedapest_(1994)
Dat blijkt inderdaad, gewoon negeren dan gaat het van zelf weg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met die user in gesprek gaan over Oekraine heeft weinig zin. Bespaar je de moeite.
Boedapest Memorandum is allang geschonden door Oekraïne.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
KOEKKOEK
https://commission.europa(...)ards-eu-accession_nl
https://nl.wikipedia.org/wiki/Memorandum_van_Boedapest_(1994)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Boedapest Memorandum is allang geschonden door Oekraïne.
En enkel het proces tot toetreding is gestart. Ze moeten nog aan allerlei voorwaarden voldoen die naar waarschijnlijkheid 10~ jaar duren als we naar andere landen kijken, of in het geval van Oekraïne nog véél langer vanwege de corruptie.
En dan moeten alle EU lidstaten ook nog eens unaniem akkoord gevenNa deze oorlog gaat dat niet meer gebeuren, zeker niet over een paar jaar gezien de partijen die in heel de EU oprukken in de peilingen.
Ze hebben ze alquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:22 schreef Mikeytt het volgende:
Lekker boeiend of ze die raketjes zouden krijgen. Zou nog jáááren duren, en ik neem aan dat de oorlog dan allang voorbij is voordat de eerste raket geproduceerd wordt.
"Rechtmatig" is zo een stom iets. Hetzelfde geldt voor zinloze oorlogen die zijn gestart omdat iemand in het verleden is blijven hangen. Ik geloof niet in recht. Het enige wat ieder mens werkelijk heeft, is de kans om keuzes te maken binnen de omstandigheden waarin hij leeft en is het enige "echte" recht het recht op vrijheid, zolang je de vrijheid van anderen niet schaadt, iets wat Rusland dus wel heeft gedaan door een soeverein land binnen te vallen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oekraïne is geen EU en gaat dat ook nooit worden.
[..]
Zorgt enkel voor nog meer aanvallen, wat verder niet relevant is zodra de Donbas rechtmatig onder de Russische Federatie zal vallen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bro alles is de schuld van de VS. Van de 2e wereldoorlog tot aan de sabotage van de nordstream en het mij doen laten achtervolgen aan toe. De VS is onze vijand. Laat je daar nooit vanaf redeneren. Zij willen bloed zien. Alleen de VS krijgt ons kapot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |