abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:35:50 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221480032
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Nu pakt het e-mailadres inderdaad wel. Abuse@kpn.com werkt niet. :P
die is ook meer bedoeld voor misbruik dat door kpnklanten wordt begaan
https://www.kpn.com/servi(...)buse/misbruik-melden
en zou ook gewoon moeten werken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:45:48 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221480098
Post dit verhaal bij LinkedIn ipv hier, heeft meer effect
pi_221480271
Ik zou de creditrisk afdeling bellen die hebben sowieso de juiste knoppen
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_221480729
Waarom heb je nog steeds de politie niet gebeld? Natuurlijk is een scammer niet bereikbaar.
pi_221480742
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Nu pakt het e-mailadres inderdaad wel. Abuse@kpn.com werkt niet. :P
Abuse is doorgaans een extreem generiek adres net als info waar alles en niets eindigt.
Beter zoek je op Linkedin een privacy officer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221480810
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 15:49 schreef Lulu888 het volgende:
Waarom heb je nog steeds de politie niet gebeld? Natuurlijk is een scammer niet bereikbaar.
Verwacht je kwade opzet van iemand van Brands bewindvoering of iemand die zich voordoet als iemand van Brands bewindvoering?

Het is weliswaar een datalek en er gaat nu privacy gevoelige informatie naar Brands bewindvoering, maar via KPN kunnen ze verder niet veel meer dan mijn pakket aanpassen toch? Wat overigens al vervelend genoeg zou zijn.

Met mijn rekeningnummer kunnen ze verder niks zolang ze niet óók mijn bank en andere bedrijven op mijn naam benaderd hebben toch?

Maar ik zal wel te naïef zijn waarschijnlijk. Ik houd het wel in de gaten in ieder geval.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_221480912
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Verwacht je kwade opzet van iemand van Brands bewindvoering of iemand die zich voordoet als iemand van Brands bewindvoering?

Het is weliswaar een datalek en er gaat nu privacy gevoelige informatie naar Brands bewindvoering, maar via KPN kunnen ze verder niet veel meer dan mijn pakket aanpassen toch? Wat overigens al vervelend genoeg zou zijn.

Met mijn rekeningnummer kunnen ze verder niks zolang ze niet óók mijn bank en andere bedrijven op mijn naam benaderd hebben toch?

Maar ik zal wel te naïef zijn waarschijnlijk. Ik houd het wel in de gaten in ieder geval.
Volgens mij ben je veel te aardig ;)
Ik zou vandaag een heleboel stampij hebben gemaakt in een KPN winkel ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221481091
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 13:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Met KPN nogmaals contact opgenomen en gevraagd naar een document op basis waarvan deze beslissing dan zou zijn genomen, maar bij de klantenservice zeggen ze deze niet te kunnen inzien.
Dan escaleren ze het maar naar iemand die dat wel kan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
als ik mijn gegevens niet had gewijzigd moest ik contact opnemen met de klantenservice.
En wel heel rap! }:|
quote:
Nu wil KPN mijn emailadres niet terug wijzigen omdat ik "onder bewind zou staan".
Oh dus ze hebben (als het hun uitkomt opeens) wél inzage?

[ Bericht 32% gewijzigd door FrancoBolli op 01-08-2026 16:48:22 ]
Colleziono francobolli di bambini
pi_221481111
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik weet niks van bewind af en dus niet of het een legitiem bedrijf is, maar kwade opzet is het zeker van iemand.
pi_221481166
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 16:45 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik weet niks van bewind af en dus niet of het een legitiem bedrijf is, maar kwade opzet is het zeker van iemand.
Het kan, in mijn ogen, ook een verkeerd gekoppeld document zijn aan de verkeerde persoon.

Even niet opgelet met aanklikken door iemand ofzo.

Maar kwade opzet valt inderdaad ook niet uit te sluiten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_221481200
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 16:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Het kan, in mijn ogen, ook een verkeerd gekoppeld document zijn aan de verkeerde persoon.

Dit is wel een heel bijzonder fuck-up. Benieuwd hoe het afloopt. Vanuit mijn vakgebied heb ik geregeld contact met KPN / PostNL. Ongelooflijk hoe stroef en stropietraag dat verloopt. Ik meld ook bugs waar ik mee te maken heb in hun software / webdingen. Daar reageren ze nooit inhoudelijk op in de zin dat je gewoon geen reactie krijgt. Tot het op een dag opeens verholpen is. Feedback of een bedankje? Nimmer.

Ik heb weleens van een insider een verklaring voor dat gedrag gekregen dat het beursgenoteerde bedrijven zijn zodat openheid en eerlijkheid niet van toepassing is omdat dat negatieve invloed kan hebben op de beurskoers.

Zo cynisch gaat het eraan toe tegenwoordig. Een cultuur van pure omerta. Zeer frustrerend.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 17:07:13 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221481218
quote:

[..]

Daarom vroeg ik of je een veelvoorkomende naam hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 17:16:12 #38
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_221481267
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 15:49 schreef Lulu888 het volgende:
Dit is hoogstwaarschijnlijk geen scammer, maar incompetentie. Brands, een legitieme bewindvoerder, heeft een bewindvoering in gang gezet, maar of zijzelf, of KNP, heeft geblunderd waardoor TS nu zijn controle kwijt is, i.p.v. de persoon die een schuld-probleem heeft.

Vandaar dat Lienekien TS al vroeg of die een vrij algemene naam heeft.

@Tomatenboer je kunt Brandts ook op socials gaan spammen. Ze zitten ook op Linkedin, en het gaat effectief zijn als je daar klaagt dat ze blunderen en vervolgens onbereikbaar zijn.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 1 augustus 2026 @ 17:22:17 #39
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221481296
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 17:16 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Dit is hoogstwaarschijnlijk geen scammer, maar incompetentie. Brands, een legitieme bewindvoerder, heeft een bewindvoering in gang gezet, maar of zijzelf, of KNP, heeft geblunderd waardoor TS nu zijn controle kwijt is, i.p.v. de persoon die een schuld-probleem heeft.

Vandaar dat Lienekien TS al vroeg of die een vrij algemene naam heeft.

@:Tomatenboer je kunt Brandts ook op socials gaan spammen. Ze zitten ook op Linkedin, en het gaat effectief zijn als je daar klaagt dat ze blunderen en vervolgens onbereikbaar zijn.
maar TS heeft niets met Brands te maken. Grote kans dat ze niet eens kunnen achterhalen van welke client dan de gegevens foutief staan.
TS is geen klant van brands.

KPN moet uitzoeken waarom nav een document van Brands de gegevens van TS zijn aangepast.
KPN Cert zou een ingang zijn waar dit datalek uitgezocht kan worden zonder dat TS met helpdeskmedewerkers loopt te discuseren over iets dat niet in hun scripts staat vermeld.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 17:38:07 #40
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_221481363
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 17:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
maar TS heeft niets met Brands te maken. Grote kans dat ze niet eens kunnen achterhalen van welke client dan de gegevens foutief staan.
TS is geen klant van brands.

KPN moet uitzoeken waarom nav een document van Brands de gegevens van TS zijn aangepast.
KPN Cert zou een ingang zijn waar dit datalek uitgezocht kan worden zonder dat TS met helpdeskmedewerkers loopt te discuseren over iets dat niet in hun scripts staat vermeld.
Maar Brandts kan veel beter dan TS met KPN in de slag, want het kan KPN geen fuck schelen dat TS een probleem heeft. En TS kan het Brandts op de socials lastig maken, en daar heeft een bedrijf als Brandts, een commerciele partij, wel last van.

[ Bericht 0% gewijzigd door mvdejong op 01-08-2026 18:18:16 ]
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_221481400
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 17:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Daarom vroeg ik of je een veelvoorkomende naam hebt.
Tomatenboer is vrij zeldzaam, vermoed ik.
pi_221482095
Tja, wat is een veelvoorkomende achternaam? Ik heet geen Jansen ofzo, maar het is ook geen zeldzame achternaam.

Dat zou kunnen meespelen inderdaad in de mogelijke vergissing.
pi_221482096
KPN forum eventueel proberen? Daar kunnen ze vaak meldingen intern doorzetten.
pi_221482098
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 19:50 schreef Rolfieo het volgende:
KPN forum eventueel proberen? Daar kunnen ze vaak meldingen intern doorzetten.
Al gedaan. 😊
pi_221482318
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 17:48 schreef paardendokter het volgende:

[..]
Tomatenboer is vrij zeldzaam, vermoed ik.
Ik vermoed dat paardendokter vaker voor komt?
pi_221482435
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Maar er kloppen gewoon meerdere dingen niet aan dit verhaal. Want als iemand onder bewindvoering zou staan dan zou je verwachten dat het rekeningnummer gewijzigd zou worden naar dat van de bewindvoering toch? Zo ver ik weet nemen die dan je vaste lasten over toch? Het rekeningnummer bij KPN is nog steeds het juiste rekeningnummer.

Daarnaast, ik weet niet hoe zulke dingen over het algemeen in z'n werk gaan, maar ik neem aan dat KPN dan officiële documenten zou moeten hebben toch?

Aangezien ik niet onder bewind sta zal dat dus nooit moeten kunnen kloppen.
Hallo,
Ik ben bewindvoerder/mentor via de rechtbank van mijn oom sinds oktober 2024. Dat brengt nogal wat verplichtingen met zich mee. Het is geen bewind ivm schulden maar door dementie

Zijn rekeningen staan gewoon op zijn naam alleen de bankafschriften worden bij mij bezorgd en ik ben op de rekeningen toegevoegd. Al zijn facturen en incassos gaan gewoon van een bankrekening van hem af. Gelukkig dus niet van mij :)

Hou even goed in de gaten of jouw komende kpn factuur wordt betaald en vanaf welk bankrekening nummer.

Ook ik vind het vreemd dat je brands niet kunt bereiken. Ik vind ook dat het uitzoeken en regelen dat het weer correct gaat zijn bij kpn ligt en niet bij jou,

Hou de komende tijd je rekening(en) goed in de gaten. Heb je nog geen reactie gehad van een moderator op het kpn forum ?

Zover ik weet (maar niet zeker) werkt particulier bewind anders dan bij professioneel bewind...)
Kijk ook even hier--->
https://www.rechtspraak.nl/onderwerpen/mijn-cbm

Digitaal heb ik toegang tot de rekeningen.Ik weet niet of hij dat kan maar maakt niet uit Hij heeft geen pc en geen smartphone. (Wel oude nokia waarmee hij kan bellen)

Mijn oom had 18 ! bankrekeningen. Heb ik allemaal opgeheven op 5 na. Dat verliep bij de ene bank erg soepel en bij met name 1 maanden lang bezig geweest en een bak ellende ondervonden.

Succes met deze erg vervelende situatie.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iceage op 01-08-2026 21:39:31 ]
pi_221482537
Hier kun je jouw gegevens invoeren en kijken of daar iets bekend is --->
https://ccbr.rechtspraak.nl/#!/

Bewind gaat altijd via rechtbank /kantonrechter.

Je kunt ze ook bellen (Meermalen nodig geweest en men is werkelijk heel behulpzaam. :Y

[ Bericht 17% gewijzigd door Iceage op 01-08-2026 21:33:18 ]
pi_221483044
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 21:13 schreef Iceage het volgende:
Hier kun je jouw gegevens invoeren en kijken of daar iets bekend is --->
https://ccbr.rechtspraak.nl/#!/

Bewind gaat altijd via rechtbank /kantonrechter.

Je kunt ze ook bellen (Meermalen nodig geweest en men is werkelijk heel behulpzaam. :Y
Heb ik gecheckt en daar kom ik niet in voor. Ik heb hier maar een uitdraai van opgeslagen.

Maar het zegt niet persé alles als je daar niet in voor komt.
pi_221483525
quote:

[..]

Het maakt allemaal geen flikker uit wat de oorzaak is, is jouw zorg niet, ze (KPN) hebben het maar op te lossen.
Colleziono francobolli di bambini
pi_221483980
Ik gok dat een klacht indienen bij KPN de snelste oplossing is. Ze hebben daar gewoon gezocht op achternaam tomatenboer, misschien icm een geboortedatum. Eerste resultaat is TS. Dat dit fout is en jij niet de tomatenboer bent die onder bewind staat is niet opgekomen bij de simpele ziel die het invoerde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')