ben geen battieboy tate fok bottom Gquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:27 schreef Metalfrost het volgende:
hé kijk weer zo'n Andrew Tate volgeling
Lekker jonge altijd readyquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:38 schreef Edding345 het volgende:
[..]
ben geen battieboy tate fok bottom G
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:06 schreef Edding345 het volgende:
Ipv geld sparen door thuis of met anderen te wonen in de grote stad want... zo groei je op
bitch please het is geen 1992
vroeger ging je maar het leger in of direct werken en thuis wonen zodat je een dik huis kon kopen en voor je 25 al gesetteld was met een vrouw die kon koken en schoonmaken en je kids kon zien opgroeien (of als vrouw zijnde, dat je ging koken en schoonmaken en baren)
tegenwoordig gaan mensen in een shithole de middel of nowhere wonen en de hele dag doomscrollen na werk, ja lekker hoor zo groei je op
hoeveel mensen zijn er nog vrijgezel tegen de 40 aan?
die zijn beide al ruime tijd geleden overleden, denk even na voor je domme dingen gaat roepenquote:had je dan niet beter thuis je ouders kunnen helpen als nutteloos stuk stront
walgelijke manier van praten, duidelijk op een zolderkamertje hopend dat er ooit een vrouw intresse toontquote:antiklacht: ik heb al mijn bezit binnen (vrouwtjes, huisjes, beestjes)
Waarom heb je een Duke Nukem avatar uberhauptquote:[..]
walgelijke manier van praten, duidelijk op een zolderkamertje hopend dat er ooit een vrouw intresse toont
BALLS OF STEELquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:24 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Waarom heb je een Duke Nukem avatar uberhaupt
Als je 50 bent? Lijkt me vrij laatquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet gewoon trouwen met je moeder en daarmee kinderen baren
Nee op je 25ste ofzo.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:42 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je 50 bent? Lijkt me vrij laat
Duke Neukemquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:24 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Waarom heb je een Duke Nukem avatar uberhaupt
Shake it baby.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |