Misschien moet je de geschiedenis boeken eens induikenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:42 schreef kree het volgende:
hoe leggen jullie de baby boom uit dan? ik heb er idee over waardoor. maar oke zeg het zelf maar?
echt? vertel? want ben best nog aardig op de hoogte, maar waar doel je nu op?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je de geschiedenis boeken eens induiken
Leer je nog wat
Als je op de hoogte was geweest had je dit soort opmerkingen niet gemaaktquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
echt? vertel? want ben best nog aardig op de hoogte, maar waar doel je nu op?
ik zeg het weer heel grof mss beetje met opzet. maar waar doel je op dan?quote:
Zoals gezegd het boeit mij voor geen meter hoe mensen er over denken en dat je als mens in een groepje wordt gezet kwa leeftijdquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:42 schreef kree het volgende:
hoe leggen jullie de baby boom uit dan? ik heb er idee over waardoor. maar oke zeg het zelf maar?
nee geef toe ben ik niet? dus zeg het kortzichtig wel. maar vertel? jij weet t blijkbaar?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je op de hoogte was geweest had je dit soort opmerkingen niet gemaakt
Google anders gewoon evenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:42 schreef kree het volgende:
Beetje met opzet mensen op de kast krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg het weer heel grof mss beetje met opzet. maar waar doel je op dan?
welnee joh. maak jij ervan.....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje met opzet mensen op de kast krijgen
Top weer Kree
Je zegt het zelfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:47 schreef kree het volgende:
[..]
welnee joh. maak jij ervan.....
Doe ik helemaal niet.
ik vroeg alleen hoe iedereen erbij komt?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Vannacht de nachtdienst in
Maar dat overleven we ook wel weer
En hoe is het met je kleinkids?quote:
tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Vannacht de nachtdienst in
Maar dat overleven we ook wel weer
Ga er dan niet op inquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje met opzet mensen op de kast krijgen
Top weer Kree
Je hebt nu al tig keer het onderwerp Boomer hier ingebracht en steeds is er gedoequote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef kree het volgende:
mag ik zeggen, vind hier vaak te veel oordeel wel eigenlijk. enne dat vind ik dan niet zo leuk of ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |