In tegenstelling tot gewone mensen, wordt jij toch niet gecensureerd als jij je mening geeft?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Want?
[..]
Nooit iets van gemerkt dat ik word afgestraft daarvoor.
Heb je daar voorbeelden van?
Welke 'gewone' mensen dan wel? Heb je daar concrete voorbeelden van?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:44 schreef torentje het volgende:
In tegenstelling tot gewone mensen, wordt jij toch niet gecensureerd als jij je mening geeft?
Jij mag toch onbestraft mij voor wappie uitschelden?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke 'gewone' mensen dan wel? Heb je daar concrete voorbeelden van?
'De gewone mensen die geen sterke armen en benen hebben, geen ruime woningen met grote tuinen bezitten en geen gemotoriseerd vervoer hebben. Die gewone mensen die gedwongen moeten werken voor hun niet voedzame eten en drinken'quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke 'gewone' mensen dan wel? Heb je daar concrete voorbeelden van?
Als de schappen van groentewinkels, bakkerijen en supermarkten e.d. helemaal leeg zijn dan moet ieder mens toch gaan werken?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vind jij dat we gelukszoekers hier vrij toe moeten laten en een uitkering moeten geven? Ook als ze niet willen werken?
Ja, en het is de bedoeling dat we dat ruim voor dat moment al voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:04 schreef torentje het volgende:
[..]
Als de schappen van groentewinkels, bakkerijen en supermarkten e.d. helemaal leeg zijn dan moet ieder mens toch gaan werken?
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar vind jij nu dat gelukzoekers vrij toegang tot ons land moeten bieden en ze een uitkering moeten geven als ze niet willen werken?
Ja, en hoe word ik daarvoor door 'de machthebbers' afgestraft?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:58 schreef torentje het volgende:
Jij mag toch onbestraft mij voor wappie uitschelden?
Jij wordt voor dat uitschelden toch juist niet afgestraft?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en hoe word ik daarvoor door 'de machthebbers' afgestraft?
Jij wel?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:31 schreef torentje het volgende:
Jij wordt voor dat uitschelden toch juist niet afgestraft?
Vertel? Hoe ben jij wanneer door wie bestraft voor het geven van jouw mening?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Je gaat weg uit Nederland, je laat dus een huis achter,
wie emigreert moet zich aanpassen, niets verkeerd mee , dat geld voor alle gelukzoekersquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:51 schreef Cockwhale het volgende:
Nederlanders, de blanke variant, moeten zo snel mogelijk dood.
Forum wil de EU juist afschaffen , Poetin ookquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:02 schreef n__n het volgende:
[..]
Het zal ze leren, ze wilden die EU immers allemaal toch zo graag?
Voor mijn gemoedsrust kunnen de schappen van groentewinkels, bakkerijen en supermarkten enzovoort niet snel genoeg helemaal leeg zijn, want dan zou er geen gemotoriseerde drukte meer zijn in mijn streek.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, en het is de bedoeling dat we dat ruim voor dat moment al voor elkaar krijgen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:23 schreef torentje het volgende:
[..]
Voor mijn gemoedsrust kunnen de schappen van groentewinkels, bakkerijen en supermarkten enzovoort niet snel genoeg helemaal leeg zijn, want dan zou er geen gemotoriseerde drukte meer zijn in mijn streek.
M.a.w. ik ben het niet met jou eens, dat die schappen steeds bijgevuld moeten worden.
Psychiatrische patiënt. Of constant onder invloed. Hoe dan ook raaskalt hij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:49 schreef Scjvb het volgende:
![]()
Maar voedsel en andere nodige voorzieningen voor de samenleving dan?
Deze man!![]()
![]()
![]()
Zolang de schappen in het alcoholschap maar gevuld blijven:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:02 schreef golfer het volgende:
Psychiatrische patiënt. Of constant onder invloed.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:09 schreef torentje het volgende:
[..]
We willen ons iedere dag betaalbaar laveloos kunnen drinken, maar dat vinden de altijd nuchtere mensen niet goed..
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Waarom terecht? het is toch veel menselijker en socialer als men alle mensen het geld zou gunnen om zich iedere dag laveloos te kunnen eten en drinken?
Wat jij bent mag ik niet zeggen want dan krijg ik een ban.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Psychiatrische patiënt. Of constant onder invloed. Hoe dan ook raaskalt hij.
Die mogen dan lekker thuis blijven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Niet heel onlogisch toch dat als je permanent ergens anders gaat wonen dat je dan ook daar belasting betaald en verzekeringen regelt?
Zeker met de luxe paarden weinig medelijden dat calculeer je er maar mee in.
Waar ik wel moeite mee heb dat het ook gaat gelden voor (gewonde) veteranen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |