abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221484480
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Inloggen met je BSN en je paspoortgegevens op internet, zoals met alles gebruikelijk is.
Het internet is geen Nederland he.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221484502
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het internet is geen Nederland he.
Mag voor iedereen gelden, menselijke communicatie is niet gebaat bij anonimiteit, we willen op straat ook niet dat iedereen vanachter een boerka met elkaar praat, waarom denken we dan wel dat het een goed idee is om online wel te doen.
graag verwijderen
pi_221484542
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Mag voor iedereen gelden, menselijke communicatie is niet gebaat bij anonimiteit, we willen op straat ook niet dat iedereen vanachter een boerka met elkaar praat, waarom denken we dan wel dat het een goed idee is om online wel te doen.
En hoe zie je dat voor je in laten we zeggen Iran?
pi_221484595
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
En hoe zie je dat voor je in laten we zeggen Iran?
Als regeringen nog strenger toezicht willen is daar weinig aan te doen maar dat is wel een prima voorbeeld, ook van hoe het misbruikt kan worden door regeringen maar dat is nog altijd beter dan de menselijke hel en wetteloze en schier grenzeloze afvoerput die het nu is.
graag verwijderen
pi_221487188
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als regeringen nog strenger toezicht willen is daar weinig aan te doen maar dat is wel een prima voorbeeld, ook van hoe het misbruikt kan worden door regeringen maar dat is nog altijd beter dan de menselijke hel en wetteloze en schier grenzeloze afvoerput die het nu is.
Kijk mij eens mokerdom zijn.
pi_221489829
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 16:53 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kijk mij eens mokerdom zijn.
Wat heb je te verbergen jochie?
graag verwijderen
pi_221489848
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 00:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Jij moet op zijn minst 55+ zijn.
pi_221489855
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 00:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Laat ik duidelijk zijn, mijn beroep/vak is om beveiliging van klanten te zorgen voor een grote bank, kun je precies aangeven hoe je wilt monitoren, gewoon een antwoord, geen vaagheden, maar gewoon hoe je dit technisch gaat implmenteren, ik hoor je domme antwoord morgen waarschijnlijk wel, mijn god, ik heb zelden iemand gehoord die zo mokerdom en naieef is.
pi_221489861
Hoe meer ik door de jaren heen van de mens zie en ervaar, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Han Fei gelijk had: de mens is van nature slecht.
pi_221489862
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 01:27 schreef Peppert het volgende:
Hoe meer ik door de jaren heen van de mens zie en ervaar, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Han Fei gelijk had: de mens is van nature slecht.
En overheden zijn nog slechter.
pi_221489875
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 01:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
En overheden zijn nog slechter.
Han Fei was een overtuigd statist. Hij zag het als zijn belangrijkste taak om de staat te versterken en haar almachtig te maken. Tegelijkertijd koesterde hij een diep wantrouwen tegenover het individu/de mens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')