Helemaal droog zal het vast niet worden. Gewoon weer regenpak aan, waterdichte schoenen, dunne handschoenen en van de muziek genietenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hopelijk wordt het helemaal droog en kleuren de wegen mooi paars
Ik vrees dat ik die luisteraar ben, maar helaas...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Eén luisteraar moet dit, als het goed is, meteen herkennen....
Die andere van die enequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Eén luisteraar moet dit, als het goed is, meteen herkennen....
Violet Road - A Piece Of Paradise
Nee, deze keer was het Fogelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik die luisteraar ben, maar helaas...
Soms moet je als luisteraar even door de zure appel heen. Dat heb je somsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Gelukkig luisteren Symph en DDM nog niet mee
MIKA - Relax, Take It Easy
Misschien vind ik ze daarom wel allebei leuk. Je hebt Tones and I met Dance Monkey trouwens niet aangekondigd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd getriggerd door dat pianootje in het vorige nummer. Toen dacht ik: welk nummer heeft ook zo'n pianootje?![]()
MIKA - Relax, Take It Easy
+1 scherpquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien vind ik ze daarom wel allebei leuk. Je hebt Tones and I met Dance Monkey trouwens niet aangekondigd.
Tones And I - Dance Monkey, was dat, uiteraard
Wel zo eerlijk om Symph en DDM te laten weten waarom ik blij wat dat ze nog niet meeluisterden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
+1 scherpTones And I - Dance Monkey, was dat, uiteraard
El Profesor - Bongo Cha Cha Cha (Summer Anthem)
Dit liedje kom ik binnenkort op terug maar niet volgende week, dan krijgen we eerst een wat zwaarder thema.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Persoonlijk zomerhitje* van een aantal jaar geleden. 2021 alweer.El Profesor - Bongo Cha Cha Cha (Summer Anthem)
* DJ11-taal voor: ik vind het erg leuk, ik hoorde er een hit in, maar dat werd het niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |